Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er svindleren ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Blev i dag kontaktet af svindelalarm.dk med en service der gik ud på at man kunne få et abonnoment og derved blive advaret hvis der var svindlere på spil, og det ved vi jo alle der er. Nederst på deres forside skriver de kort hvordan de klarer den lille sag, jeg hæfter mig dog ved flere ting, de indsamler oplysninger fra:

 

  • "Tusindvis af danske netshops" Godt gået at have så mange kunder der giver dem oplysnigner, deres domæne er registreret i Juli i år så vi må formode de er et nyt firma i DK
  • "Finanstilsynet" Hvordan kan de være behjælpelig med oplysninger omkring svindlere der handler på ens hjemmeside ?
  • "Banker, PBS/Nets" så vidt jeg ved deler de ikke ud af kortoplysninger/ navne på svindelere de 2 gange jeg er blevet snydt har jeg ikke kunne få nogen data overhovedet.

Hvad siger I, den holder da hvis ikke ?

 

 

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
"netshops" :-) er det et nyt ord, har ik set det før.
Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare mig der lige fik det stavet forkert der skulle stå webshops, men prøv at søge netshops på google, det er nu meget brugt ;)

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok heller ikke noget jeg har hørt om før og stiller mig meget tvivlende overfor det produkt de reklamere med at de har...

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)