Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget webplads kræver en blog?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michelle Nielsen:
Det lyder skide smart. Tak for tippet - det eneste er at der er begrænsning på hvor meget trafik der må være? Eller forstår jeg det helt forkert ? :)

Ja, det er der. 

Dog skal det siges til det, at det er meget usandsynligt (med al respekt for dine evner til at skrive glimrende blogindlæg, som mange mennesker vil læse!), at det nogensinde bliver et problem. Vi skal virkeligt op at rode med mange besøgende, før de 20-30GB trafik begynder at blive faretruende.

Jeg kan igen sammenligne med mig selv, for lige hurtigt at sætte det i perspektiv; de omkring 15 sider, jeg har kørende på mit Meebox.hotel - det til 20kr - bruger nu samlet, efter ½ år, omkring 18-20gb trafik om måneden. 15 sider med et samlet besøgstal på +- 20.000 om måneden.

Hvis du endeligt kommer derop, vil du have mulighed for at tjene så mange penge på siden, at du griner, mens du betaler en 10'er mere om måneden for ekstra trafik. Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:34

Michelle Nielsen:

Det lyder skide smart. Tak for tippet - det eneste er at der er begrænsning på hvor meget trafik der må være? Eller forstår jeg det helt forkert ? :)

Halfdan Timm:

You're very welcome! Skype-Smile

Faktisk vil jeg anbefale, at du i stedet snupper et webhotel fra Meebox (ikke aff. link) til 10kr om måneden, hvor du får 10gb plads. Så er vi under alle omstændigheder ude over det problem - Jeg har 15 sider, mange af dem måneder gamle, kørende på ét hotel der, og jeg bruger ikke engang 6gb endnu. Jeg har ellers uploadet en hel del billeder.

jeg vil anbefale at købe deres erhverv de kan klare mere trafik og der er færre Web hoteller  på hver server derved er der ekstrem op tid jeg har selv hos dem og jeg er yderste tilfreds med deres service https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:39

Mikael @ Ingen tvivl om at Meebox' erhvervshoteller er super gode (din side kører perfekt), men det er næsten overkill med et professionelt hotel for en - hvad jeg går ud fra er en - personlig blog. I så fald er det nok mere passende med den løsning til en 10'er, og hvis bloggen så bliver et modefænomen, da kan erhvervshotellet være attraktivt. Skype-Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Halfdan Timm:

Mikael @ Ingen tvivl om at Meebox' erhvervshoteller er super gode (din side kører perfekt), men det er næsten overkill med et professionelt hotel for en - hvad jeg går ud fra er en - personlig blog. I så fald er det nok mere passende med den løsning til en 10'er, og hvis bloggen så bliver et modefænomen, da kan erhvervshotellet være attraktivt. Skype-Smile

Jeg Må erkende de er de billigste jeg har prøvet nogle sætter hastigheden ned ved trafik og sætter grænser langt lavere de er klart bedste også når bloggen bliver en succes , jeg kender ikke hendes emme der skrives om og hun kan være et kendt brand, jeg skal dog ikke sige for meget for jeg ved ikke hvad emmer der skrives om hvad stof der er parat og jeg ved om ikke om hun vil køre en hård markedsføring mod bloggen .

Derved mange ting der tæller ind 

Men i alt vis hun ikke er kendt og ikke vil markedsføre den hårdt er den billigste løsning den bedste løsning 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:58

Hej allesammen. 

1000 tak for jeres svar. 

Min blog er en mode/livstilsblog som pt har 1500 unikke besøgende om måneden. Dog stiger det hele tiden. Jeg har derfor indgået forskellige aftaler med virksomheder og tjener nu også lidt penge på det. Jeg er hos blogspot lige pt, men fordi bloggen er vokset så meget vil jeg selvfølgelig gerne på eget domæne :)

Håber det giver et bedre billede af hvad jeg helt nøjagtigt behøver?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:54

Michelle Nielsen:

Hej allesammen. 

1000 tak for jeres svar. 

Min blog er en mode/livstilsblog som pt har 1500 unikke besøgende om måneden. Dog stiger det hele tiden. Jeg har derfor indgået forskellige aftaler med virksomheder og tjener nu også lidt penge på det. Jeg er hos blogspot lige pt, men fordi bloggen er vokset så meget vil jeg selvfølgelig gerne på eget domæne :)

Håber det giver et bedre billede af hvad jeg helt nøjagtigt behøver?

Så ville jeg vælge deres billigste løsning 

Dog ide at få google analycis på siden og seo rapport hvad der sker af ændringer jeg ville vælge denne her først 

http://www.seosupport.dk/seo/default.asp?id=26.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)