Ja, det er der. Dog skal det siges til det, at det er meget usandsynligt (med al respekt for dine evner til at skrive glimrende blogindlæg, som mange mennesker vil læse!), at det nogensinde bliver et problem. Vi skal virkeligt op at rode med mange besøgende, før de 20-30GB trafik begynder at blive faretruende. Jeg kan igen sammenligne med mig selv, for lige hurtigt at sætte det i perspektiv; de omkring 15 sider, jeg har kørende på mit Meebox.hotel - det til 20kr - bruger nu samlet, efter ½ år, omkring 18-20gb trafik om måneden. 15 sider med et samlet besøgstal på +- 20.000 om måneden. Hvis du endeligt kommer derop, vil du have mulighed for at tjene så mange penge på siden, at du griner, mens du betaler en 10'er mere om måneden for ekstra trafik. |
Michelle Nielsen:Det lyder skide smart. Tak for tippet - det eneste er at der er begrænsning på hvor meget trafik der må være? Eller forstår jeg det helt forkert ? :)
Halfdan Timm:You're very welcome!
Faktisk vil jeg anbefale, at du i stedet snupper et webhotel fra Meebox (ikke aff. link) til 10kr om måneden, hvor du får 10gb plads. Så er vi under alle omstændigheder ude over det problem - Jeg har 15 sider, mange af dem måneder gamle, kørende på ét hotel der, og jeg bruger ikke engang 6gb endnu. Jeg har ellers uploadet en hel del billeder.
jeg vil anbefale at købe deres erhverv de kan klare mere trafik og der er færre Web hoteller på hver server derved er der ekstrem op tid jeg har selv hos dem og jeg er yderste tilfreds med deres service https://meebox.net/da/webhoteller/professionelt-webhotel