Hej Aminoer, Nu har jeg brugt flere dage på at finde svar på bare nogle af min mange spørgsmål omkring opstart af et Forum, men er ikke blevet voldsomt meget klogere - nok mest fordi jeg rent teknisk hurtig falder fra. Jeg har meget længe gået og gjort mig mange tanker om at starte et forum og nu skal det være/afprøves. Jeg forestiller mig (fubktionsmæssigt) noget i stil med Min-mave.dk - altså hvor der er forskellige ekspert kategorier, men især forums, hvor brugerne skal kunne lægge indlæg og spørgsmå/svar ind i de relevante kategorier. Dog vil jeg lige understrege, at mit forum skal starte på et meget enkelt niveau, men så med mulighed for at vokse sig større. Mine spg. går på, kan jeg oprette et standard udformet forum på samme måde som med webshops, hvor man selv kan sidde og bygge det op med forskellige skabeloner? Eller er det noget man downloader og lægger på sin egen PC og efterfølgende skal lægge ud på en host? Jeg er ved at eksplodere for at komme i gang - men kan simpelthen ikke komme over trinet til at få sat det gang. Please hvad er den simpleste måde (og billigste) at komme i gang med mit forum? Dbh Charlotte Ps Bør måske lige sige, at det intet har med børn at gøre :) |
Må også hellere lige sige, at jeg har se MT film m.m. men problemet er ikke hvordan det skal indrettes, når først rammerne er på plads :)