Hej Casper.
Nu kan jeg genkende den øverste fra Foderbilen, og det markerede valg betyder blot at de sætter pakken fra sig på din grund, uden at du modtager en kvittering for leverancen (altså en form for ansvarsfraskrivelse). Dvs. muligvis en lidt "risikabel" mulighed at vælge hvis man bor i et tætbefolket område, da du kan risikere at andre render med din pakke, og det er så dit eget ansvar. Men når man som jeg f.eks. bor langt ude på landet med 500 meter til nærmeste nabo, og alternativet er at køre 20-25 km. til posthuset, så er det en rar mulighed :)
Den øverste betyder at de leverer den på din adresse til dig personligt, mens den nederste betyder at du må afhente på Posthuset, hvis pakken er af en størrelse hvor det ikke går at stoppe den i postkassen.
Det nederste billede kan jeg ikke lige umiddelbart genkende, men det er jo samme procedure som de to ovennævnte med hjemleverance mod kvittering, eller at risikere turen til posthuset.

Ovenstående billede er eksempelvis fra Adlibris svenske side (i øvrigt også en ganske udmærket side), hvor der også er en oversigt over de forskellige fragtmuligheder. Som det kan ses tilbyder de per default gratis fragt, dette sker dog med b-post, hvor man så må vente et par dage mere på sin pakke, som det også fremgår af teksten forneden. Alle andre fragtmuligheder betaler du så for at vælge. Hvad miljöfrakten nærmere betegnet dækker over, ved jeg dog ikke.
De bedste hilsener
Amaris