Nu meget sjovt |
FUCK DET ER NICE :)
FUCK DET ER NICE :) |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
jeg synes det var ærligt videoen blev lavet de fik jo lige jo ekstra TV tid og de fik lige sagt oveni et par ekstra ting oveni alt var det DF der fik meste ud ad i sidste ende Om dem der lavet var DF og ønsket give dem det ekstra medie omtale skal jeg dog ikke sige , men må sige man må sige de fik ekstrem meget ekstra medie tid nogle ser som positivt andre negativt det er hvad man stemmer og det var godt eller dårligt |
Uanset at jeg ikke har mange pæne ord tilovers for DF's politik, så er der en ting jeg har det mere besværligt med, og det er når folk ikke har respekt for andre menneskers tid. Skal man lave en happening af en art, så synes jeg måske det bør sættes op på en måde, hvor det er mere tilfældigt og "frivilligt" om folk har lyst til at deltage. Det være sagt, så var det da en ganske underholdende film alligevel, og det så nu da ud til at de fremmødte egentlig hyggede sig meget godt, og fik et billigt grin på hans bekostning. At der ikke var nogen der gennemskuede det tidligt i forløbet har jeg dog svært ved at forstå. Det er absolut ikke alle politikere der giver indtryk af at være det hurtigste dyr i skoven, uanset partiforhold, men den fiktive DF kandidat dér, stod da vist alligevel distancen som en af de mest inkompetente og uvidende :p |
Arhh, manden afslutter med at sidde og opfordre folk til at stemme på alle andre end lige "hans" parti, tror nu næppe at DF har fået særlig meget for deres reklamekroner dér ;) |
Hihi sjovt! Minder utrolig meget om "The Yes Men" (se evt. her http://theyesmenfixtheworld.com/ el. her: http://theyesmen.org/). Har lige lånt en af deres film på biblioteket, og jeg må sige at det er en utrolig smart måde de formår at skabe debat om emner de ikke mener er rimelige. Den film jeg lånte omhandlede WTO, og omhandler følgende: "Under dække af at repræsentere den almægtige verdenshandelsorganisation WTO indvaderer - The Yes Men - handelskonferencer verden over. Blandt andet en tekstilkonference i Finland, hvor de i WTO's navn fremlægger et grotesk forslag om at genindfører slaveriet i Den Tredje Verden. Ingen af deltagerne på konferencen sætter tilsyneladende spørgsmålstegn ved ideen, men inviterer istedet Andy og Mike med til aftenens store gallamiddag." - Senere får de så en masse medieomtale hvor det netop gøres klart hvor meget magt en så stor organisation har, og hvordan folk bare retter sig ind efter hvad "de store" siger. Egentlig meget spændende! |
Fjersynet og lige et ekstra TV og de lige sagt noget var det jeg mente og mange dansker elsker at stemme på dem andre træder på , men det kan også være både medierne skyld de bringer at de fik mest ud ad , hvis de ikke også havde været i TV , men TV og ekstrabladet.dk og nogle andre kunne finde på at skrive om det og de får lige skrevet et ekstra input DF. Okay kan godt se de siger det til sidste , men så er det ikke ligge gennemtænkt i hvert fald og ikke særligt smart video , da konkvensende var ekstra medie tid, man skal dog aldrig sige noget , for folk er godt nok mærkelig en gang imellem , hvad og hvorfor de lige siger gør sådan |
Jøses der findes folk med virkeligt meget tid på hænderne.. |
Hahah go griner men hvor opstøver du dog sådanne links mon |