Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit forum er helt tomt!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Indlæg ialt: 205
Fra  Designerszone Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har læst og læst samt set den artikel fra Martin T. Jeg har prøvet at få gang i mit forum, men det halter desværre.

Derfor søger jeg ideer til hvordan jeg kan få mit forum op og køre.

Det handler om at diskutere grafisk design og hjælpe hinanden. I kan forstille jer amino men istedet for iværksætter er det grafikere.

Jeg ved det kræver meget arbejde og det er jeg også klar til, men jeg vil super gerne hører om i kan hjælpe med det første skridt. Det kræver at der lige kommer nogle ind og begynder en samtale osv. Men som martin t forklare er der ingen der vil ind på et diskotek med tomt danse gulv.

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh. Daniel 

Grafisk designer, brand og idenditet Designerszone.dk Mit råd, prøv mig!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:27

Daniel Kongsted Petersen:
Men som martin t forklare er der ingen der vil ind på et diskotek med tomt danse gulv.

Hej Daniel,

Du kan starte med at fortælle hvor festen er, f.eks. med et link til dit forum så er det lettere for de gode Aminoer at kommentere og komme med feedback.

Stor hilsen
/Brian 

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 23:32

Selvfølelig :) LINK 

Mvh. Daniel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

Man skal jo videre fra forsiden og forummet nyt og din side hovedsiden den ser ret kedelige ud .

få videre formidlet det overalt hvor det er relevante

få startet lidt debattere på siden , videre formidle det gerne til dine venner 

blogger løs og skab et brand og en personlighed om dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:40

Som MT også fortæller skal du til en start selv oprette nogen "figurer" der skriver noget debat sammen og skabe interesse udefra derefter

jeg har selv haft et forum hvor jeg havde 5-6 brugere der blev sat til at debatter mod hinanden og fik også over 50 brugere ind, men det gik desværre hurtigt istå.

Men hav nogen brugere og debatter og bliv ved og så skal resten nok komme ;-)

Mikkel

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:56

Indhold, indhold og mere indhold!

Som der bliver skrevet, få lavet lidt gråt content til en start. Har du en problemstilling du finder svar på i forhold til PS eller lign. Så smid den op på dit eget forum i debat form!

En ting jeg tror du ville få succes på, er hvis du kunne lave nogle gode tutorials på dansk, der så bliver lagt op som debat emne. Lidt alá når Amino crew smider opdateringer ud.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 11
Fra  Designerszone Skrevet kl. 00:09

Helt klart!

Der skal mere indhold op. 

Og vil prøve det med fake brugere (selvom det er lidt fusk)

Mvh. Daniel

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 00:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

i betragtning af at det skal henvende sig til grafiske designere, ser det godt nok meget kedeligt ud.

Giv siden noget grafisk EPO - og begynd at fylde lidt indhold på, så kommer folk.

Hvad er din baggrund for at ville stå for et sådan forum?

svaret skulle gerne være, at det er fordi du brænder for sagen, hvilket så skal afspejle sig i indholdet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:17

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 09:52

Hej Daniel,

Som de andre også er inde på, så er du nødt til at give forummet et grafisk ansigtsløft.

Derudover er det også naivt at tro, at alle de danskere grafikere valfarter til dit forum, når der ikke ligger et eneste indlæg på forummet.

Det svarer til at forvente, at folk går ind på et tomt diskotek, og derefter stiller sig bag DJ-pulten, for at sparke festen i gang. Det er ikke sandsynligt. Du har dannet rammerne, men du skal også motivere brugerne til at deltage i festen.

Sørg for at kickstarte forummet selv. Det kan du gøre på to måder.

Enten ved at oprette en masse fiktive brugere, som Thorborg anbefaler, og stille en masse åbne spørgsmål inden for de forskellige kategorier.

Løsning to kunne være, at invitere en masse af de grafikere, du har i dit netværk ind på siden, så de kan hjælpe dig med at sparke forummet i gang.

Den bedste løsning ville nok være, at kombinere disse to fremgangsmåder.

Derudover skal du have lavet søgeoptimering på siden, og så kunne det også være en idé med en Facebook-side, hvor du kunne samle et netværk af grafikere også - eller simpelthen kontakte nogle større grafiske Facebook-sider og høre, om de vil linke til dit nye forum, så du kanalisere trafik ind den vej (Du skal selvfølgelig først søge mulighed for at få trafik gennem andre, når der er gang i forummet).

Herudover ville jeg faktisk foretrække et forum på en særskilt side - med et domænenavn, der klinger godt og er nemt at huske.

På den måde er det nemmere at finde siden, hvis man vil ind direkte og ikke gennem søgemaskinerne, det er lettere at promovere siden, og så virker det også mere professionelt at opbygge en større portal uden direkte relation til din blog.

Det er et rigtigt godt link, som Frank har givet dig. Men Thorborg har også lavet følgende video, som er relevant for dig.

http://thorborg.tv/at-drive-community-debatforum.html

Held og lykke med projektet :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)