Kan i anbefale nogle indløsere som er gode og gør så jeg kan modtage VISA dankort, VISA elektron, Mastercard og evt. netbankløsninger. Vil gerne undgå NETS, da de er dyre og har en lang behandlingstid for ansøgningen.
Hvilke nogle PSP vil i anbefale? (Har hørt at det ikke er alle som kan tage VISA Dankort, da det i danmark bliver betragtet som dankort. Både payex og dibs kan tage i mod VISA Dankort.
Mvh Maria Skaarup
Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk
Jeg kender ikke ewire, men som jeg ser det på deres prisside, koster det 2,45% i transaktionsgebyr - det bliver altså meget hurtigt dyrt for dig. - langt dyrere end Nets.
Hvis du vil modtage Dankort, så er du nødt til at have en indløsningsaftale med NETS. Hvis du kan nøjes med VISA/Dankort, så kan du klare dig med en indløsningsaftale med SEB (Euroline). En indløsningsaftale med Swedbank er desværre ikke løsningen, når du har danske kunder - da et VISA/Dankort bliver anset som et Dankort af dem - indtil de får lavet om på infrastrukturen, som jeg har hørt fra ePay skulle ske her til efteråret.