Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der sådan et wordpress plugin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tænkte på om alle i wordpress eksperter her inde ved om der findes et plugin som kan det jeg søger, eller om jeg skal ud i en form for database, sql opslag eller noget for at få nedenstående funktion.

Jeg vil gerne lave en simpel oversigt over sko...

Via plugin, skal jeg kunne enten uploade en excel fil eller kunne indtaste skonavn, dame/herresko, str., farve, billed, pris.

Herefter skal brugeren inde på hjemmesiden, via dropdown, eller via søgefelt simpelt kunne søgefrem alle sorte damesko i str. 38

Kan dette lade sig gøre i et plugin?

/M

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:27

Det er måske noget et affilliate plugin kan håndtere - et hvor du kan importere et feed og plugin'et så sørger for at vise indholdet af dit feed. Jeg kender ikke nogle plugins der kan, men det kan være en retning at søge i :-)

MVH

Thomas

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:30

Ja måske den vej, men tror du ik det er bedre at selv lave en db, og så lave opslag i den og vise resultatet derfra?

men det er vel i sig selv jo også en slags feed, hvis man bare kan få en nem og god søgefunktion til import delen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:01

Hvis du har styr på at lave plugins, så vil det jo være det bedste, da du så kan få det lige nøjagtigt, som du vil have det - jeg forstod det bare sådan, at du efterlyste et færdigt plugin til det :-)

MVH

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)