Hej alle aminoer, Jeg poster normalt ikke sure opstød på internettet, det diskutere jeg ofte med mine venner. Jeg kan godt se det er svært at opspore en uambitiøs scammer, der ber folk over dating osv at sende penge osv. Dog kan det godt irriterer mig at en kæmpe virksomhed som f.eks. www.mr123.com som ikke har sendt vare til danmark de sidste 3år. Ikke bliver lukket. Det har simpelthen ingen konsekvenser på nogen måde. Hvorfor irritere det her så min personage. Som nogle muligvis har gættet, er jeg en af dem der er blevet snydt af mildere karakter. - det første man gør er at man altid giver sælger en chance, uanset hvor uanstændigt deres virksomhed er. Da varerne ikke var modtaget inden 3 måneder. Klagede jeg så til det europæiske nævn. Det viser sig de har hovedkontor i Cypern, men driver ikke forretning derfra. Hvilket i sig selv må ringe en alarm eller 2. - men jeg vil helst undgå at hakke på Cyperns eksistens grundlag, da man ikke kan forvente, de kender noget til det. Det Europæiske handelsforbund, kontakter Cypern, de kan ikke få fat i sælger da han bor i Europa. Så kan man ikke gøre mere i den sag. Altså, på trods af man har fået adskillige anklager, af samme karakter kan man intet gøre. Hvilket jo åbner en hel ny måde at blive millionære på. Hvis bare man vidste det nede i Somalia, så behøvede man ikke at ligge en leve vej af piraterier og mord. - tilgengæld kunne man starte sådan en side, og købe en 3x3 i Cypern. Jeg må indrømme jeg finder det yderst mærkeligt at jeg på min lille ipod kan have 1000 sange, men EU kan ikke lukke en hjemmeside. Teknologien har nok bare ikke noget det statseget endnu. Nogle der har en ide herfra? Mvh En usmaglig sur personage, denne regnvejrs dag. Er du blevet snydt over internettet?
|
at snyde folk over internettet er det nemmeste i verden.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)