Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen, som kender en boghandler, der kan bruge en god ekstra indkomst?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i en længere periode arbejdet med etablering og udvikling af en webshop for en kombineret bog- og legetøjsforretning.

Jeg har derfor et helt unikt kendskab til, hvad der er værd at satse på i forhold til nethandel i ovennævnte branche, og har et helt koncept klar, som jeg ved, vil virke meget tilfredsstillende.

Så hvis der er nogen, som kender en boghandler, som du kunne forestille dig, gerne vil udvide sit forretningsområde, så sig endelig til.

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:23

Hej Torben

Jeg arbejder for en lille selvstændig boghandel som har i tankerne om at starte en webshop op - lidt nødvendigt i disse dage for at overleve i branchen.

Jeg ville egentlig selv have prøvet men udfordringen ligger i at indhente informationerne/varerne direkte fra f.eks. bogportalen.dk så man ikke behøver at oprette alle bøgerne fra bunden af.

Så fandt jeg tilfældigvis dit indlæg og tænkte at det var værd at høre mere om.

Glæder mig til at høre mere fra dig.

Christina

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 10:23

ChristinaC:

Så fandt jeg tilfældigvis dit indlæg og tænkte at det var værd at høre mere om.

Glæder mig til at høre mere fra dig.

Jeg har sendt en privat besked til dig!

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:02

Hej Torben - 

faldt over dit indlæg i min søgen efter en nethandel der kan tilrettelægges efter vores behov i vores familieejede antikvariat. 

Vi har en nethandel i forvejen, som fungerer udmærket, men vi bruger en database som "taler" med denne hjemmeside. Databasen er ikke længere brugbar for os, og jeg skal derfor finde noget, der kan erstatte databasen. 

Dvs.at jeg mangler et databaseprogram hvor vores bøger kan skrives op og hvor gammel data fra vores nuværende program kan overføres til. Derudover skal denne database være mere integreret i hjemmesiden, og jeg havde derfor forestillet mig en hjemmeside, hvorpå jeg skrev bøgerne direkte ind. Vi har jo både gamle bøger uden ISBN, men også nyere bøger og kan derfor godt bruge denne funktion for at lette arbejdet. 

Samtidig skal jeg kunne eksportere alle data inkl. billeder som en f.eks. .txt fil der bliver uploadet på en fælles side for en sammenslutning af antikvariater. 

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad du kunne foreslå, hvis altså ovenstående giver nogen mening overhovedet, når jeg nu har forklaret mig så kort. 

Venlig hilsen

Nanna Nørregård-Nielsen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)