Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det lade sig gøre? Gi dit bud !

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde kunne lade sig gøre efterm in mening, men det hele skal nok panlægges nøje, som du tydeligvis også er i gang med, super! God vind!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:06

Kirsten E:

Du skal nok stadig undersøge det med fødevaremyndighederne. Hvis du sælger madvarer videre, er der en del regler, der skal overholdes, bl.a. omkring indretning af lokalerne.

Den er rimelig nem at komme uden om.

Lav en aftale med sandwich, bagere etc. de leverer til skolen kl 12. Kunderne bestiller på sms inden kl 10.

Vores Amino får x% af salget der kommer på SMS af bageren, sandwichmestere etc. 

Sandwichmesteren stiller sig op et aftalt sted og udlevere sandwich til dem der har bestilt og tager selv imod pengene. 

Vores ven sender en faktura til sandwichmesteren og får sin provision den vej. 

Hvis det er bageren, sandwich mestere m.m. der selv afregner med kunden, og leverer til kunden - Så er det dem der har ansvaret for FVST. 

Det skulle nok finpusses lidt, men konceptet er rimelig enkelt. 

Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:17

Mange tak for dit konstruktive svar Mark.

Det er os i stil med det, min tanke har været.

Spørgsmål: Du snakker om et sms system hvor folk kan bestille. Er det et system man skal købe sig til? Eller er det noget, man blot skal sætte op.?

Mvh. Troels

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 15:45

Troelsmc:

Spørgsmål: Du snakker om et sms system hvor folk kan bestille. Er det et system man skal købe sig til? Eller er det noget, man blot skal sætte op.?

Jeg sender dig en PM.

Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:45

Vil gerne takke folk for de dejlige Feedback jeg har fået.

Har dog 2 Spørgsmål tilbage. Som jeg håber folk Gider at hjælpe med.

1. Nogle ideer til hvordan jeg nemmest, vil kunne få ordnet betaling med folk. Når de bestiller mad skal der jo betales. Det er som sagt på et uddandelsessted.( Har tjekket op på sms betaling.Det vil koste for mange penge, i forhold til hvad det skal bruges til)
  2. Hvor skal jeg skrive herinde på Amino. For at finde en eventuel samarbejdspartner ( Sandwich-shop,Catering firma,Mad sted mm.) Da jeg gerne vil se om jeg kan finde en herinde inden jeg ringer rundt i Odense.

Mvh. Troels

Fra Åbyhøj
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 21:42

Hej Troels

Mit forslag er at du får lavet en side. der er x-antal billeder (sandwiches eller lign)

man vælger et af dem, udfylder sit navn og går videre til betaling (dvs betaling foregår på nettet!)

Så vil du have en liste over hvem der har betalt med det samme og så kan du sende den videre til firmaet der skal levere. Det er jo lidt ligesom justeat - bare skræddersyet.

jeg går ud fra at alle har net på deres tlf'er eller computere på skolen.

Udviklingen af selve systemet kan jeg sagtens hjælpe med.

det virker ikke til at du er interesseret i en "ordning" hvor folk bestiller noget fremadrettet osv. så på den måde bliver det også en billig omgang.

kan du få ledelsen til at betale for det det koster at have en pbs aftale eller det der ligner, så har du jo sådan set allerede gjort det meste arbejde. og som sagt. selve integrationen osv (bestilling + betaling) kan jeg sagtens hjælpe med.

har det interesse så kontakt mig via en privat besked så kan vi drøfte videre og jeg kan give dig et tilbud, helt uforpligtende 

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 09:02

Hej

Som en lille forsinket info: I lille Næstved har vi http://go-appetit.dk/ som heller end gerne bringer ud til skoler og  firmaer, der må være noget ligende i så stor en by som Odense. Ellers kan du nok med lidt god talega ve få dem til at anbefale dig et godt sted i din b, eller måske direkte overtale dem til at lave en afd. i Odensen, det vil være en ret god ting at få til Odense, da deres sandwich bare er nogen af de bedste jeg har fået.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)