Hej! Jeg har længe gået og tænkt på at lave en "mobil bar". Hvor der vil blivet udskænket alkohol, men jeg har ingen idé om hvordan reglerne er. Har kigget lidt rundt men er ikke blevet meget klogere. Der er noget der hedder lejlighedsbevilling. Men er sikker på hvordan det er bygget op. Jeg kan jo prøve at komme med et eksempel: Jeg bliver lejet til en 18 års fødselsdag. 1. Jeg kan ikke komme ind deres have da min bar er for "stor" til at komme ind i haven/huset, så den bliver nød til at stå på vejen. Hvad er reglerne for dette? er det mulig at udskænke alkohol herfra. 2. Er der forskel på at lave et tilbud med et hvis antal drink. lad os sige arrangøren betaler 30kr kr for 2 drink/person til arrangementet. hvis gæsterne selv betale når de bestilte en drink hvis bartenderen/udskænkeren. Dvs det første er ikke "salg" af alkohol, men en bartender service + forudbetalt alkohol.. Men det andet er at der betales når drinken bestilles. 3. Hvor gammel skal udskænkeren/bartenderen være? 4. Skal man have en alkohol-bevilling? Håber det giver mening. Ellers skriv gerne. Så skal jeg nok prøve at forklare mig bedre. Mvh Daniel |
Opstart af et nyt projekt. Har en del spørgsmål
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)