Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adwords tyveri

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en stor konkurrent der åbenbart gerne vil hjælpe mig med at øge udgifterne til adwords de går ind på min side 15-20 gange om dagen.

Det er ret ærgeligt da hvert klik koster 6,30.

Hvordan får jeg stoppet deres besøg?

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 14:23

Kan du ikke banne en ip adresse?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27

Peter:

Jeg har en stor konkurrent der åbenbart gerne vil hjælpe mig med at øge udgifterne til adwords de går ind på min side 15-20 gange om dagen.

Hvordan kan du være sikker på det? Mig bekendt betaler man da kun et klik per ip-adresse? Eller husker jeg helt forkert? :-)

Google har indledt mange initeritiver, for at deres AdWords, ikke bliver misbrugt, så det undre mig meget, hvis det overnævnte eksemple finder sted, i den størrelse, hver dag - det umiddelbart vil kræve at 15-20 forskellige internet-forbindelser/ip-adresser/computere, går ind og klikker på dine links?

:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Peter:

Hvordan kan du være sikker på det? Mig bekendt betaler man da kun et klik per ip-adresse? Eller husker jeg helt forkert? :-)

Google har indledt mange initeritiver, for at deres AdWords, ikke bliver misbrugt, så det undre mig meget, hvis det overnævnte eksemple finder sted, i den størrelse, hver dag - det umiddelbart vil kræve at 15-20 forskellige internet-forbindelser/ip-adresser/computere, går ind og klikker på dine links?

:-)

Proxy..

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 14:34

Jeg er lidt flad på dette område, men det er da en god information at jeg kun betaler for 1 besøg.

Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 14:35

Tak for svaret, det må jeg hellere sætte mig ind i.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00

Peter:

Tak for svaret, det må jeg hellere sætte mig ind i.

Proxy kan være en mulighed, men trodsalt ret besværlig at skulle gøre dette fra 15-20 forskellige ip-adresser, de skal velogmærke også clear deres Cookie, da jeg er ret overbevist om at Google også tracer dem på det?

Derfor hvis du virkeligt er sikker på at de gør det fra 15-20 forskellige ip-adresser, så er det set fra mine øjne ret omfattende.. De kunne da ligeså godt lave et 3F-maraton foran din hoveddør ;-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)