Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egne regler bremsede en fed spamkommentar ;-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I en lang række år kørte jeg en velbesøgt blog om træning til løb, cykling og adventurerace. Den ligger stadig rimelig fint i google og få besøg i ny og næ. Også her den anden dag, da en kommentar tikkede ind under et indlæg om at bruge kinesiotape.

Desværre var jeg nødt til at slette den kære læsers kommentar, da jeg tjekke den side han linkede til og deres betingelser ;-)

Moralen må være at skal du spamme andre gode menneskers blog, så lad nu være for pokker! ;-)

Kære kinesiotapeonline.dk

Da i udførligt skriver følgende på jeres hjemmeside: "Etablering af link til dette websted kræver forudgående skriftlig tilladelse fra Ennovizion Group ApS."

Har jeg desværre set mig nødsaget til at slette nedenstående kommentar til en af mine artikler om kinesiotape, da jeg ikke kan komme i kontakt med pågældende"Frederik" og høre om hans link til kinesiotapeonline.dk er lagt efter aftale med jeres forretning.

De bedste hilsner
Bjarke Rosenbeck

Kommentaren som den lød:

"Fed artikel.

Hvis nogen har lyst til at prøve Kinesiotape kan jeg varmt anbefale www.kinesiotapeonline.dk
De har den bedste tape jeg har prøvet til en fair pris.
Og ved køb af 12 ruller giver de yderligere 15% rabat hvilket alligevel batter en del.
Jeg har tidligere prøvet nogle af de billigere mærker, både sportstape og Kiesiotape, man kan købe online og kvaliteten er desværre derefter.
Jeg har nu handlet på www.kinesiotapeonline.dk i 1½ år og aldrig haft nogen dårlige oplevelser.
Frederik"
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)