Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et webhotel

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tre mindre hjemmesider, som jeg gerne vil have samlet på et stabilt og brugervenligt webhotel, der ikke koster en formue.

Og fra 1. februar vil jeg gerne have flyttet min netavis til samme webhotel - evt via en opgradering, da hotellet til den tid skal kunne håndtere temmelig meget trafik (ca 3-4000 daglige besøg med mulighed for vækst) - og så skal det være EKSTREMT stabilt - jeg bryder mig meget lidt om nedetid;)

Hvem kan i anbefale?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:00

Tag evt et kig på Meebox.net's prohotel.

Og husk at bruge rabat koden amino så får du 20% rabat første år.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:29

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:38

Okay - kan man evt. starte med en billigere løsning og så opgradere i februar derinde eller skal man vælge samme løsning for et år ad gangen?

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:58

Du kan starte med deres billige webhotel.

Jeg kører selv nogle sider der, og jeg oplever desværre ofte at siderne er ekstremt længe om at svare. :(

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:28

Majbritt Jacobsen:
Og fra 1. februar vil jeg gerne have flyttet min netavis til samme webhotel - evt via en opgradering, da hotellet til den tid skal kunne håndtere temmelig meget trafik (ca 3-4000 daglige besøg med mulighed for vækst) - og så skal det være EKSTREMT stabilt - jeg bryder mig meget lidt om nedetid;)

Nu ved jeg ikke hvad en formue for dig er, men webhoteller til 10,- om måneden vil selvfølgelig virke for dig. Uanset om du vælger Meebox, Surftown, one.com eller hvad andre nu har succes med.

Til gengæld - når du selv snakker driftsikkerhed - vil det måske være en fordel at betale ekstra for den service der kan følge med. Eksempelvis Meebox og Surftown har begge erhversløsninger - priserne er lidt højere, men ofte får du mere support, overvågning, backup og så videre med til prisen. Og det kan sagtens betale sig i dit tilfælde.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:24

Måske jeg har formuleret mig uklart - de mindre websites vil jeg ikke bruge en formue på - netavisen koster mig på nuværende tidspunkt 300 om måneden uden jeg får den driftssikkerhed jeg efterlyser. Men jeg ved også godt at jeg stiller store krav lige der.

Det jeg gerne vil er at finde et godt, men billigt webhotel, hvor jeg kan lægge de tre (fire er det vist egentlig) små sider ind nu - og så opgradere det til en "større pakke" til februar, hvor jeg kan flytte avisen (den er låst i 12 mdr) 

Dvs hvis jeg kan slippe med 300 om måneden for hosting af samtlige sites efter 1. februar, vil det være billigere for mig - men jeg vil gerne slippe med mindre pr måned indtil da.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har brug for telefon support til avisen evt. så vælg en løsning som Wannafind eller DanDomain. Til de andre "mindre vigtige" websites kan du vælge Unoeuro.com

Unoeuro er lige så stabil som de andre, og hurtig mail support, men ingen telefon support.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48

Majbritt Jacobsen:

Okay - kan man evt. starte med en billigere løsning og så opgradere i februar derinde eller skal man vælge samme løsning for et år ad gangen?

jeg ville vælge por løsning , der er jo også en del besøgene og hos mig er det yderste stabilt , man får også hvad man betaler for sådan er det de fleste steder, så deres pro løsning det rette valg færre webhotel hos en gør siden har en høj stabilitet og husk intet er gratis og de få kr de er givet rigtigt godt ud .

Jo kan du købe pro mindste og opgradere når behovet øges endnu hos https://meebox.net   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:51

Super - jamen tak for de gode råd - telefonsupport er ikke et must - jeg har vist aldrig ringet til dem jeg har nu

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)