Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er shoppen klar!

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..
Lige lidt om min oplevelse af siden - ud over det der er sagt - som jeg for det meste er enig i.
Men især navnet er helt galt...

Det skiftende galleri på forsiden synes jeg skal vise forskellige stiskers - frem for kun nyheder - som næsten alle er til biler.
Du vil få langt flest førstegangsbesøgende - end tilbagevændende kunder. Det er kun dem der kommer igen, som vil synes at nyheder er relevant.
Til den førstegangsbesøgende handler det om hurtigst muligt at fange interessen - ved fx. at vise mest muligt forskelligt i en fart - og så håbe på du fanger kundens interesse med noget af det.
Jeg ville fx. aldrig blive fanget af stickers til biler - men måske af en wallstikker.

Så er der en sproglig pudsighed - man kan vælge "Stickers til boligen" og "stickers til børn".
Nu er de vel ikke til at sætte på børn ? - men til børneværelset eller... og børneværelset er vel også en del af boligen

Jeg synes du skal gøre med ud af at overbevise mig om hvad jeg skal med produkterne. "Switch-stickers" forstod jeg slet ikke - på billederne kan jeg så godt se at det er stickers til at sætte ved kontakter (Hvorfor så ikke bruge det danske odr "kontakt" i stedet)
Men jeg forstå stadig ikke halt hvad jeg skal med den - er det blot til dekoration - er de mest til børneværelser - er de selvlysende så man bedre kan finde kontakten i mørke eller....

Anti-radiation sticker ??  - hvad er det
Får jeg ingen stråling fra min telefon, hvis jeg sætter sådan en på... det kan jo ikke passe.

Generelt mangler jeg også størrelser.
Der står "Pakket mål" - Jeg er sådan set lige glad med hvad pakken fylder - jeg vil i stedet gerne vide, hvor stor en sticker er i forhold til min bil eller min telefon....

Så mangler jeg info om klister - skader på lak - kan jeg tage dem af igen o.s.v.
De færreste vil klistre noget på deres bil som de ikke ved om kan komme af igen - skader lakken o.s.v.

Endelig synes jeg store billeder skal være store ;-)  Hvis man har muligheden for at klikke på et større billede - så skal der også komme et større - i en ordentlig opløsning - og ikke kun et der er en smule større end man lige har set.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 3 ud af 3 (22 indlæg)