Hej Amino. Jeg sad lige arbejdede med min hjemmeside www.dkwebon.dk, vil gerne have de 2 gule knapper på forsiden til at være siden af hianden. Her er koden: <?php Håber i kan hjælpe |
100dkk and we will do it :)
Hej Amino. Jeg sad lige arbejdede med min hjemmeside www.dkwebon.dk, vil gerne have de 2 gule knapper på forsiden til at være siden af hianden. Her er koden: <?php Håber i kan hjælpe |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
|
Sådaaaaan
Jeg vil gerne hjælpe, men jeg kan ikke rigtig se nogen form for "gule knapper" på |
De gule knapper er på forsiden, de hedder hhv Produkter og Kontakt, disse to vil jeg gerne have til at være siden af hinanden. |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Problemet er hvis du går ind på: www.dkwebon.dk Så er der ingen gule knapper. |
Skulle være fikset nu :P |
Skulle være fikset nu. |
Aaah.. Okay :-) Find din class på dette div <div class="featured-button"> inde i css'en (Ved ikke hvor meget du er inde i HTML/CSS) Men led efter denne del i CSS'en: .featured-button {
background: url("images/featured-button.png") no-repeat scroll 0 0 transparent;
border: medium none;
cursor: pointer;
display: block;
height: 61px;
width: 230px;
}
og smid float: left; ind
Så den kommer til at se sådan ud:
.featured-button {
background: url("images/featured-button.png") no-repeat scroll 0 0 transparent;
border: medium none;
cursor: pointer;
display: block;
float: left;
height: 61px;
width: 230px;
}
Jeg håber du får det til at funke. :-)
|
Hjalp tilsynladene desværre ikke ? :S |