Hej alle. Nu har jeg længe siddet og luret i alle jeres spændende indlæg og lært rigtig meget. TAK. ![]() Jeg har selv startet en netshop med tøj til kvinder, og er rigtig glad for at jeg har fået rigtig mange glade kunder. Jeg har nogle gange sendt nogle pressemeddelser til div. modeblade om min shop, men jeg ved at de får rigtig mange hver uge, så er der evt. nogle som ved hvad man kan gøre for at fange bladenes interesse ? |
Pressemeddelser
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg tror du skal starte med dine lokale aviser. Hvis du skal i modebladene, så skal din shop skille sig godt og grundigt ud ved at have en unikt koncept eller nogle helt unikke produkter.. Eller en super god historie bag :-) Må vi få lov at tage et kig på din shop??? :-) Så er der sikkert nogle flere der har et par fif :-) |
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Første gang du får held til at skubbe en ukendt designer alvorligt i gang ved at være månedens designer hos dig, har du en guldhistorie. Måske kan du selv skabe den ved at kombinere en ukendt designer med en ekstraordinær markedsføringsindsats. Jeg hjælper dig natuligvis gerne - det er jo mit arbejde. :-) mvh Hans |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)