|
Hej Jeg vil gerne fejre fredagen med et supergodt Aminotilbud. Jeg har fundet en superflot plast-emballage til 2 eller 3 flasker vin. Det vil være ideelt til julens firmagaver (har du nogensinde fået dem bestilt så tidligt - så er det gjort!) og tilbyder derfor: 2 flasker økologisk eller Fairtrade vin inkl. emballage og forsendelse kr. 100,- ex. moms 3 flasker økologisk eller Fairtrade vin inkl. emballage og forsendelse kr. 125,- ex. moms Minimumsbestilling: 240 flasker (svarer til 120 eller 80 vingaver). Jeg kan også levere færre, men så bliver prisen en lidt anden. Skal du ikke bruge emballagen, regner jeg også en god pris dér. Tilbuddet gælder i 14 dage med levering indenfor et par dage. Emballagen er der dog længere tids levering på, da prisen er så god, at vi må samle ordrerne. Emballagen bliver derfor til levering i 2. uge af november (skal du bruge det inden, finder vi selvfølgelig også ud af det) Glæder mig til at høre fra Jer i en PB eller på fokus@mail.telenor.dk God weekend til Jer alle Michael |
Hvad med en beskrivelse af vinene. "Økologisk" eller "Fairtrade" siger intet om hvad det er for en gave, du sælger - og helt ærligt så håber jeg da at en arbejdsgiver ligger sjæl bag sin gave til personalet.....
/Henrik
Bliv gratis medlem