Hej herinde Jeg er kommet til at tænke på hvorvidt der mon er plads til en niche webshop med kontorstole? Ja ja - bevares - kontorstole kan man da købe overalt - lige fra Føtex til møbelforretninger, men jeg synes bare ikke at udvalget er særlig stort / godt. Det er gerne de samme 5-7 typer stole, så en side med et bredt udvalg kunne måske være interessant? Umiddelbart tænker jeg også på nogle lidt mere eksklusive stole. Hvad synes du??? Forslag til kategorier kunne være: - Flotte / designer stole - til dig der gerne vil have det ser flot ud - Komfort - hvis ægte komfort er i højsædet. - MAssage - massage kontorstole. Jeg glæder mig til at høre jeres meninger :) Hilsen Morten |
Det lyder umiddelbart som en god idé. Jeg har længe gået og kigget på ny kontorstol, men kan simpelthen ikke finde et sted hvor der er et stort nok udvalg til at jeg kan lave fornuftige sammenligninger. Det ender som regel med at jeg giver op.
Hvad er din primære målgruppe? Vil du henvende dig til private eller virksomheder. Jeg kunne forestille mig der er stor forskel på hhv. de forskellige grupper's behov og budget.