Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RET vilde søgeresultater !!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
PS: Og indholdet taget i betragtning (2 indlæg), så synes jeg, at det er meget, meget flot, at du ligger så højt...

:-)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 19:41
Dato: 09-04-2007 19:38:46
Forfatter: Anette/Inloco
PS: Og indholdet taget i betragtning (2 indlæg), så synes jeg, at det er meget, meget flot, at du ligger så højt...

:-)

Mange tak, vi deler præcis samme holdning :)..
Også omkring det med stavningen ! .. ;)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:43
Flotte resultater på så kort tid, syntes det er en flot placering med good knowledge - men var det nu på google.com havde det nok givet noget mere ...

Men selvom at du kun har været i gang i en uge, har du vel før også gjort en del for SEO på fraende.dk, da jeg kan se at google giver din side en pagerank på 3? (site:fraende.dk)

Men smid da gerne løs med dine fif. Er det mon amino.dk som skal have hele æren?

// Jesper Skov

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 20:22
Hele æren for hvad? Hmm..
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:32
Dato: 09-04-2007 20:21:43
Forfatter: Brian Frænde - inmende

For at få skabt de gode placeringer på google, hvis du linker til bloggen herinde fra påvirker det jo google en del (da amino har en udemærket pagerank).

// Jesper Skov

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 08:24
Dato: 09-04-2007 21:31:35
Forfatter: Jesper Skov
Dato: 09-04-2007 20:21:43
Forfatter: Brian Frænde - inmende

For at få skabt de gode placeringer på google, hvis du linker til bloggen herinde fra påvirker det jo google en del (da amino har en udemærket pagerank).

Ok, på den måde, jo det har det nok jo :).

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:28
Dato: 09-04-2007 18:54:25 Forfatter: Anders Christensen Jeg ved ikke om det er at være lyseslukker, men det hedder altså en iværksætterblog, altså i et ord...

Skidt da med det, Frænde er nummer 1 på "iværksætter blog" - han kan jo blot kaste "iværksætterblog" ind flere steder - men ellers kan han jo sagtens bryste sig med godt resultat --- der er jo man SEO som komme med eksempler på det de kan (rederencer) -- men tit med nogle ligegyldige ord eller vendinger ;-)

For Frændes vedkommende, skal han jo blot rette alle "iværksætter blog" i sin blog om til "iværksætterblog" (måske...)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)