Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RET vilde søgeresultater !!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Amino..

Ville lige glædes over de ret vilde resultater min iværksætter blog, der kun har eksisteret i idag en uge, får på Google !..

Ligger nr 2 med søgning på 'good knowledge'
Ligger nr 5 med søgning på 'ung iværksætter'
Og ligger nr 1 med 'iværksætter blog'. !!!!

Skulle meeeget gerne i løbet af de næste par måneder ligge Nr. 1 med 'ung iværksætter' !.

Men sku da RET fedt efter bare en uge !..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:43
Nr. 2 ud af 258.000.000 placerer dig i kategori sammen med de dygtigste SEOere herinde ;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:54
Jeg ved ikke om det er at være lyseslukker, men det hedder altså en iværksætterblog, altså i et ord...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:56
Dato: 09-04-2007 18:43:13
Forfatter: Dimitri Hardorff
Nr. 2 ud af 258.000.000 placerer dig i kategori sammen med de dygtigste SEOere herinde ;)

... medmindre man vurdere på hvorvidt det er et term der overhovedet bliver søgt på. De dygtigste SEO''er herinde kæmper om at blive placeret højt på ord, hvor der er hård kamp og ikke bare et udbredt brug af ordet/begrebet. Der er 64.000 danske konkurrenter på ''good knowledge'', hvilket vel primært er dem man ligger i kamp med når det drejer sig om en dansk søgning. Man kan her tjekke, hvorvidt der er nogle søgninger på de termer man ligger man højt på.
Ikke for at pille glansen af det, det er altid godt at ligge højt - i sær på "iværksætter blog" når det nu er det siden drejer sig om. Men hvis det er noget man vil arbejde med fremover, så er det en god ide at vurdere hvilke ord der er værd at bruge tid på.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:00
Personligt synes jeg at det er fantastisk, og så kan I sige hvad I vil :)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:11
Flotte resultater Brian, må vi hører de saftige hemmeligheder om hvad du har gjort ? Hvis du da har gjort noget specielt :)

Jeg tror ikke folk er uenige om det er flot eller ej Dimitri, men at placere en mand der har fået et par gode resultater med en blog, hvor iværksætter blog var et tilfælde ( har han skrevet i en anden tråd ) i samme kategori som nogle af de dygtigste SEO''er herinde, er vidst lige i overkanten :)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:16
Lige for at få styr på det hele herinde prøver jeg på ingen måde at indtage eller overtage nogen som helst for for ''SEO-ekspert'' rolle...

Glædede mig selv over mine resultater på de søgninger, så tænkte det sku i jante-baskeren :s..

Hvor vidt andre folk syntes om det eller ej, så sys jeg fandeme det er fedt !.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:19
Dato: 09-04-2007 19:11:23
Forfatter: Martin Tygsen
Flotte resultater Brian, må vi hører de saftige hemmeligheder om hvad du har gjort ? Hvis du da har gjort noget specielt :)

Jeg tror ikke folk er uenige om det er flot eller ej Dimitri, men at placere en mand der har fået et par gode resultater med en blog, hvor iværksætter blog var et tilfælde ( har han skrevet i en anden tråd ) i samme kategori som nogle af de dygtigste SEO''er herinde, er vidst lige i overkanten :)

Jeg vidste at det ville vække et par personer herinde, derfor jeg skrev det ;)

Men hvis Brian kan gøre det samme med en lang række ord, må Du give mig ret :) (kom igang Frænde).

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 19:20
Hmm..

Nu ved jeg ikke hvad der er mest rigtigt, "iværksætterblog" eller "iværksætter blog" ..

Men søger du på "iværksætterblog" beder google dig altså ændre til "iværksætter blog?"..

Hmmmm.. ? Så ÉR det vel egentlig O.K. ? (Uden at jeg selv sir jeg er ekspert på dette område)..

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 19:38
Det mest korrekte er iværksætterblog i et ord - men det er jo ligegyldigt, hvad der er korrekt. Som jeg lige har skrevet om her i weekenden på http://anettesand.dk, så handler det mere om, hvad folk faktisk søger på, jeg får f.eks. ret mange ind via fejlstavninger i SummaSummarum på forskellige måder...

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)