Lige os for at slå det fast, hvis ikke du ved hvad DC er så søg på Amino eller Google. Det er så hammerende pisse vigtig at du ikke har tekst indhold der er identisk på flere websites. (beklager sproget) Regel Nr.1 for Søgemaskine optimering, sørg for dit tekst inhold er forskelligt. Hvis ikke du har fantasi til at lave forskellige tekster til din website eller produkter, så lad helt være. Og det er vigtigt LAD være. Produktbeskrivelse er VIGTIG, VIGTIG, VIGTIG, det kan ikke sige nok for rigtig mange folk laver stadig de fejl som Rosenstand, DeMib og Thorborg har skrevet side op og side ned om samt lavet op til flere podcasts, i øvrigt vil jeg også nævne Puttercut ( Søg ham på google og tilmeld dig han podcasts og LYT for pokker til dem) Nej jeg vil ikke lave reklame for ham/dem. Jeg vil bare have at du lærer og lytter således du ikke bruger DC og får en højere pagerank (PR) Hvis du bliver deranked af google for DC så bliver din PR lav og din side ligge nr. 43 på Google og bliver du set? NEJ aldrig, måske af en autisk der ikke har noget liv? Hvis du har problemer med at skrive varierende tekster så kan du med fordel prøve at bruge nogle af de wordspinner (programmer på nettet, søg Google) De bytter om på dine tekstbeskrivelser du skriver, jeg har hørt godt om dem men har ikke 100% erfaring med dem, men prøv at bruge dem, mange af dem er GRATIS. Dermoid bruger du forskellige varebeskrivelser kan du være sikker på at de PR bliver markant højere. Jeg er ikke nogen haj til DC eller PG men jeg lærer noget hverdag og har allerede gjort mine dyre erfaringer. Og på min egen shop er vi så småt kommet i bund med det, men der er stadig plads til udvikling. Håber det kan bruges drenge (og piger :-)) Med Venlig Hilsen Frank |
Zap zap. eller hvordan det nu kan illustreres når man klipper brugbar info til implementering i egne opgaver
Havde hørt om DC men ikke sat mig ind i hvor vigtigt det er
Det er ikke svært at finde sitechains med netop duplikeret indhold som åbenbart ikke har set lyset
tak for hjælp