CPR nummer delen er hermed fjernet, omend den udelukkende lå derinde på baggrund af at øge seriøsiteten af henvendelser + til bogføring, hvis du ser efter står der tydeligt at man kan skrive telefonnummer, CVR ELLER CPR nummer, fuld frihed. I forhold til ikke at være tryg ved at bruge os, så vil jeg vurdere vi har leveret tekster til mere end 100 Aminoer' og vi leverer +800 tekster per måned - jeg har endnu ikke mødt en kunde der har følt sig udsat for fusk eller snyd, så du kan skam være helt tryg. Må dog indrømme jeg ikke havde skænket det en tanke før du gjorde opmærksom på det, så mange tak PS: er kommet i tanke om vi har haft en kunde som mente priserne burde være inkl. moms efter leveringen. Hvis det går ind under at "føle sig snydt". |
Peter Lauge:M.P:Alarm klokkerne ringer for mig på denne side. De vil have folks CPR nummer. Hvad faen skal de bruge det til?
Og så er siden ikke krypteret, så det er ikke engang lovligt at bede om CPR nummer på siden :-)
Det kunne være de trængte til en udskiftning så.
Jeg modtog mine tekster uden at oplyse så meget som mit navn, før fakturaen skulle sendes.
Tjek iøvrigt også reference listen eller "Det siger kunderne" - Der er en del "større" i blandt.
Men kan nu godt følge dit argument mht. den manglende kryptering :-)