Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger billig tekstforfatter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Lauge:

M.P:

Alarm klokkerne ringer for mig på denne side. De vil have folks CPR nummer. Hvad faen skal de bruge det til?

Og så er siden ikke krypteret, så det er ikke engang lovligt at bede om CPR nummer på siden :-)

CPR nummer delen er hermed fjernet, omend den udelukkende lå derinde på baggrund af at øge seriøsiteten af henvendelser  + til bogføring, hvis du ser efter står der tydeligt at man kan skrive telefonnummer, CVR ELLER CPR nummer, fuld frihed.

I forhold til ikke at være tryg ved at bruge os, så vil jeg vurdere vi har leveret tekster til mere end 100 Aminoer' og vi leverer +800 tekster per måned - jeg har endnu ikke mødt en kunde der har følt sig udsat for fusk eller snyd, så du kan skam være helt tryg. Yes Derudover får man først faktura efter endt arbejde og levering, så alt i alt er det os der er "udsatte" overfor snyd. 

Må dog indrømme jeg ikke havde skænket det en tanke før du gjorde opmærksom på det, så mange tak Smile

PS: er kommet i tanke om vi har haft en kunde som mente priserne burde være inkl. moms efter leveringen. Hvis det går ind under at "føle sig snydt".

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 10:13

Peter Lauge:

M.P:

Alarm klokkerne ringer for mig på denne side. De vil have folks CPR nummer. Hvad faen skal de bruge det til?

Og så er siden ikke krypteret, så det er ikke engang lovligt at bede om CPR nummer på siden :-)

Det kunne være de trængte til en udskiftning så.

Jeg modtog mine tekster uden at oplyse så meget som mit navn, før fakturaen skulle sendes.

Tjek iøvrigt også reference listen eller "Det siger kunderne" - Der er en del "større" i blandt.

Men kan nu godt følge dit argument mht. den manglende kryptering :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den gode mand fik hjælp allerede den 27. december. Skype-Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 11:32

Martin :

CPR nummer delen er hermed fjernet, omend den udelukkende lå derinde på baggrund af at øge seriøsiteten af henvendelser  + til bogføring, hvis du ser efter står der tydeligt at man kan skrive telefonnummer, CVR ELLER CPR nummer, fuld frihed.

Måske du skulle have haft beskeden som PM. Beklager.

Men godt du har fjernet CPR nummer delen :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)