Hvis man skal lave en affiliate side med ca 400 vare numre, og siden skal laves i wordpress. Findes der en smart måde at indsætte alle affiliate links, billeder, tekster? Eller er det bare rent slave arbejde og så indsætte en efter en?
Ligeledes affiliate links. Findes der en smart måde at masse generere dem på når man deeplinker? F.eks hos Tradedoubler..
Medmindre du vil have autogeneret tekst så nej tror jeg. Jeg synes da du skal tage tiden til at få lavet nogle gode kortere tekster af 100-200 ord til hvert produkt og så prøve at inkludere nogle longtail søgeord med over 50 søgninger om måneden. Dette alene med 400 produkter burde kunne give dig over 5000 besøg om måneden jo :)
Medmindre du vil have autogeneret tekst så nej tror jeg. Jeg synes da du skal tage tiden til at få lavet nogle gode kortere tekster af 100-200 ord til hvert produkt og så prøve at inkludere nogle longtail søgeord med over 50 søgninger om måneden. Dette alene med 400 produkter burde kunne give dig over 5000 besøg om måneden jo :)
Det er også meningen at jeg vil lave unikke tekster.. :-)