Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gevinst i 4. forsøg - fedt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har lige lyst til at dele min begejstring her.

Jeg er idag startet med at ringe ud til DKs større virksomheder for at sælge dem nogle julegaver. Konceptet er meget enkelt: Jeg ringer for at spørge til deres behov fremfor at prøve at sælge dem noget fra et dyrt katalog. Skeptikerne har ikke helt troet på ideen, men afprøves skal det altså.

Efter kun 4 opringninger er der - måske - allerede bid med den første ordre! Dog ikke julegaver men salg af vingaver til en stor koncern i DK.

Jeg ved godt, at man ikke skal sælge skindet før bjørnen er skudt, og det har jeg heller ikke gjort. Men det viser bare at man med gå-på-mod og lidt held i sprøjten kan få en fod indenfor hos de større virksomheder....

Held og lykke derude alle sammen.

Michael

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:14

fedt fedt fedt!

jeg skal selv til at ringe rundt til 100 + virksomheder inden for den nærmeste fremtid, og det giver da et smil på læben at det ikke er helt håbløst..

Mvh Tobias.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:16

Ja, når først man mærker på vedkommende, at han/hunhar lyst til at høre mere, bliver man sgu' helt bidt af det og kan ikke stoppe igen. Man skal dog være ydmyg og lyttende. Det kommer man langt med, tror jeg.

Held og lykke, Tobias.

Michael

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:21

Det vil jeg huske! - tak..

og du må også have held og lykke!

Mvh Tobias.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)