Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette canvas-kald i Channel CRM

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

 

Så har jeg igen bud efter Aminos brugere af Channel CRM.

 

Jeg har oprettet nogle kampagner i systemet hvor jeg brevfletter med de firmaer jeg har udvalgt, og ønsker samtidig at oprette nogle canvas-kald på de samme firmaer, til opfølgning på brevet.

 

Systemet har også en knap der hedder opret canvas-kald, men der kommer bare ikke nogen kald ind og ligge i aktivitetscentret. Jeg har nu prøvet alt, og læst i deres Wiki, men kommer bare ikke videre.

 

Er der en Amino der kan fortælle hvilken, sandsynligvis meget banal, fejl det er jeg laver, vil det gøre min 2. påskedag en del bedre. På forhånd tak.

 

Mvh

 

Claus

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære CD

 

I kampagnemodulet skal du FØRST tildele hvem der skal udføre kaldet. Dette gøres i menupunktet "Tildel personale......"

HEREFTER genereres kaldene i menupunktet "Opret kanvaskald......."

 

Jeg går udfra at du har resultatgruppen under fanen "Resultat"

 

Til overflod kan CASH fordele canvaskald over en periode (minus Lørdage & Søndage) Det er meget demotiverende at få ex. 300 canvass kald i sit aktivitetscenter. Så hellere ex. 10 pr. i en periode.

 

Hilsen Søren

 

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren,

 

Tak for svar. Fornemt med input direkte fra kilden.

 

Det var ganske rigtigt fordi jeg ikke havde tildelt "personale". Jeg antog det ikke var nødvendigt når der kun er én bruger i systemet.

 

Jeg har nu fået genereret mine canvas-kald men under Canvas i venstre side står der stadig (0,0) - Det er ikke noget der betyder noget, men jeg undrede mig bare over det.

 

Mvh

 

Claus

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt vi løste problemet. Brug eventuelt Telecenter i stedet for den "gamle" Canvas. Du kan meget mere i Telecenter og derfor udfaser vi Canvas funktionen hen over tid.

 

Tælleværket ude til venstre retter ved refresh af aktivitetscenter.

 


Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Der ser rigtig godt ud med Telecentret. Det er lige det vi skal bruge.

 

Jeg har nu rodet lidt rundt, og ville gerne kunne slette aktiviteter og kampagner jeg har testet med, men kan ikke finde noget info om det i Wikien. Kan det ikke lade sig gøre?

 

Mvh

 

Claus

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-04-2007 16:13:43 Forfatter: CD
Jeg har nu rodet lidt rundt, og ville gerne kunne slette aktiviteter og kampagner jeg har testet med, men kan ikke finde noget info om det i Wikien. Kan det ikke lade sig gøre?


Mvh


Claus


 

Jeg fandt ud af at ovennævnte kan foretages i Admin-modulet - Det er nok meget godt, at det ligger der...

 

Mvh

 

Claus

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
JA det er rigtigt at der kan slettes direkte i SQL basen ved hjælp af den directe data access. Men det er jo altid noget stads at slette elementer i en database som jo netop er præget af integritet.  Såfremt data er linket sammen og man sletter dele af disse data kan alt ske....såååhh Lad hellere gamle data være og brug andre værktøjer til at undgå test data og lignende. Alternativt "træk i snoren" og download påny og få en frisk tom installation

Hilsen Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)