Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo.. Dandomain eller..?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Jyllinge
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 23
Fra  www.Guldcenter.dk - Din online guldsmed Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle..

Jeg skal til og igang med at lave vores 2.0 til vores webshop.

Vi startet for godt et år siden, med at vælge Dandomain, for jeg syntes det var det bedste for os, nu når vi ikke lige var de bedste.. Men nu er der gået et år, og vi er også blevet bedre..

For ikke at komme ud i alt for lange forklaringer.

er mit spørgsmål..

Kan en Dandomin webshop være lige så god rent Seo som alle de andre platforme..

For jeg nu godt nok tilfreds med dandomain, men kan den løfte minemål om at ligge på den første side..

For da vi startet tænkte jeg mere på, hvordan det skulle se ud, frem for at tænke på Seo ( Dumt )

Hilsen

Christian Birch

Ejer af www.Guldcenter.dk - Din online Guldsmed

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

DanDomain gør rigtig meget løbende for deres shop fungerer bedst muligt overfor søgemaskinerne - og de gør det godt. Så platformen er der til det - dog kræver gode placering hårdt arbejde, med at skrive tekster og søger for links. Men jeg ved at mange af din konkurrenter kører på DanDomain (som f.eks. jonsen), så mon ikke det kan lykkedes. 

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 165
Fra  http://kjmedia.dk/ Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dandomain klare sig fortræffeligt rent SEO-mæssigt. Køb evt. Thomas Rosenstands bog SEO-Tuning som forklare dig alt om SEO til Dandomain webshops.

Kom til tops i Google med effektiv søgemaskineoptimering fra KJMedia.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Birch:

Hej Alle..

Jeg skal til og igang med at lave vores 2.0 til vores webshop.

Vi startet for godt et år siden, med at vælge Dandomain, for jeg syntes det var det bedste for os, nu når vi ikke lige var de bedste.. Men nu er der gået et år, og vi er også blevet bedre..

For ikke at komme ud i alt for lange forklaringer.

er mit spørgsmål..

Kan en Dandomin webshop være lige så god rent Seo som alle de andre platforme..

For jeg nu godt nok tilfreds med dandomain, men kan den løfte minemål om at ligge på den første side..

For da vi startet tænkte jeg mere på, hvordan det skulle se ud, frem for at tænke på Seo ( Dumt )

Hilsen

Christian Birch

Ejer af www.Guldcenter.dk - Din online Guldsmed

 

Det korte svar, er nej. DanDomain shops har ikke helt de samme muligheder som fx en magento eller en anden opensource eller kommerciel shop løsning. Problematikken med fx dandomain, er dens opbygning både hvad angår HTML, men også de muligheder der er for rigtig mange ting, det er dog blevet bedre end for bare nogle få år siden, men det bliver efter min mening aldrig helt godt.

Jeg selv har arbejdet meget med dandomain shops, og ja også andre shopløsninger af samme type, og det er det samme jeg ser hver gang.

Dandomain er på sin vis god nok i starten, når man ikke vil/kan bruge helt så mange penge på en ordentlig løsning. Men man skal efter min mening efter noget tid, flytte til en anden og bedre løsning, da man der kan gøre tingene helt eksakt som de skal gøres, det vil sige du kan rette eller lave alle templates så de fungere bedst i forhold til SEO.

Så det vil som du nok kan høre, være en god ide hvis du vil have den perfekte SEO venlige løsning, at flytte væk fra dandomain, og selvfølgelig ikke til en anden af samme type.

Det er ikke fordi man ikke kan få en dandomain shop til at ligge på første side, for det kan man sagtens, men der er bare alt for mange ting som gør at løsningen er dårligt skruet sammen i forhold til SEO og ikke mindst SEO venlighed, og der er mange ting som bliver besværliggjort.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle CMS systemet har deres svagheder - også i forh. til SEO.

Jeg kan kun anbefale Dandomain, da de faktisk er meget opmærksomme på SEO og tilretning her til, bla gennem den seneste udrulning/opdatering, hvor man bla utroligt nemt kan lave redirects fra nedlagte kategorier til de nye indenfor "shopmappen".

Og jeg ved bla, at de har Thomas Rosenstand med i en del af denne udvikling og han har også skrevet en SEO-bog målrettet Dandomain-shops, så den for alvor spiller i søgeresulaterne.

Den kan du købe her hvis du er interesseret http://seo-tuning.seo-lex.dk/

Vh/ Ulrik

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KTJ-Media.dk:

Christian Birch:

Hej Alle..

Jeg skal til og igang med at lave vores 2.0 til vores webshop.

Vi startet for godt et år siden, med at vælge Dandomain, for jeg syntes det var det bedste for os, nu når vi ikke lige var de bedste.. Men nu er der gået et år, og vi er også blevet bedre..

For ikke at komme ud i alt for lange forklaringer.

er mit spørgsmål..

Kan en Dandomin webshop være lige så god rent Seo som alle de andre platforme..

For jeg nu godt nok tilfreds med dandomain, men kan den løfte minemål om at ligge på den første side..

For da vi startet tænkte jeg mere på, hvordan det skulle se ud, frem for at tænke på Seo ( Dumt )

Hilsen

Christian Birch

Ejer af www.Guldcenter.dk - Din online Guldsmed

 

Det korte svar, er nej. DanDomain shops har ikke helt de samme muligheder som fx en magento eller en anden opensource eller kommerciel shop løsning. Problematikken med fx dandomain, er dens opbygning både hvad angår HTML, men også de muligheder der er for rigtig mange ting, det er dog blevet bedre end for bare nogle få år siden, men det bliver efter min mening aldrig helt godt.

Jeg selv har arbejdet meget med dandomain shops, og ja også andre shopløsninger af samme type, og det er det samme jeg ser hver gang.

Dandomain er på sin vis god nok i starten, når man ikke vil/kan bruge helt så mange penge på en ordentlig løsning. Men man skal efter min mening efter noget tid, flytte til en anden og bedre løsning, da man der kan gøre tingene helt eksakt som de skal gøres, det vil sige du kan rette eller lave alle templates så de fungere bedst i forhold til SEO.

Så det vil som du nok kan høre, være en god ide hvis du vil have den perfekte SEO venlige løsning, at flytte væk fra dandomain, og selvfølgelig ikke til en anden af samme type.

Det er ikke fordi man ikke kan få en dandomain shop til at ligge på første side, for det kan man sagtens, men der er bare alt for mange ting som gør at løsningen er dårligt skruet sammen i forhold til SEO og ikke mindst SEO venlighed, og der er mange ting som bliver besværliggjort.

MVH Kim

Ævl!

Prøv at være lidt mere konkret.  

Dandomain klarer sig utroligt godt i søgemaskinerne, du kan roligt fortsætte der. 

M  dfdf

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv en Dandomain shop, og ligger nr 1 - 3 på stort set alle de søgeord jeg ønsker, så helt tosset er den nok ikke.

Om det så skyldes "svag" konkurrence på mit område er jeg ikke nok inde i emnet til at svare på.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Raufort:

KTJ-Media.dk:

Christian Birch:

Hej Alle..

Jeg skal til og igang med at lave vores 2.0 til vores webshop.

Vi startet for godt et år siden, med at vælge Dandomain, for jeg syntes det var det bedste for os, nu når vi ikke lige var de bedste.. Men nu er der gået et år, og vi er også blevet bedre..

For ikke at komme ud i alt for lange forklaringer.

er mit spørgsmål..

Kan en Dandomin webshop være lige så god rent Seo som alle de andre platforme..

For jeg nu godt nok tilfreds med dandomain, men kan den løfte minemål om at ligge på den første side..

For da vi startet tænkte jeg mere på, hvordan det skulle se ud, frem for at tænke på Seo ( Dumt )

Hilsen

Christian Birch

Ejer af www.Guldcenter.dk - Din online Guldsmed

 

Det korte svar, er nej. DanDomain shops har ikke helt de samme muligheder som fx en magento eller en anden opensource eller kommerciel shop løsning. Problematikken med fx dandomain, er dens opbygning både hvad angår HTML, men også de muligheder der er for rigtig mange ting, det er dog blevet bedre end for bare nogle få år siden, men det bliver efter min mening aldrig helt godt.

Jeg selv har arbejdet meget med dandomain shops, og ja også andre shopløsninger af samme type, og det er det samme jeg ser hver gang.

Dandomain er på sin vis god nok i starten, når man ikke vil/kan bruge helt så mange penge på en ordentlig løsning. Men man skal efter min mening efter noget tid, flytte til en anden og bedre løsning, da man der kan gøre tingene helt eksakt som de skal gøres, det vil sige du kan rette eller lave alle templates så de fungere bedst i forhold til SEO.

Så det vil som du nok kan høre, være en god ide hvis du vil have den perfekte SEO venlige løsning, at flytte væk fra dandomain, og selvfølgelig ikke til en anden af samme type.

Det er ikke fordi man ikke kan få en dandomain shop til at ligge på første side, for det kan man sagtens, men der er bare alt for mange ting som gør at løsningen er dårligt skruet sammen i forhold til SEO og ikke mindst SEO venlighed, og der er mange ting som bliver besværliggjort.

MVH Kim

Ævl!

Prøv at være lidt mere konkret.  

Dandomain klarer sig utroligt godt i søgemaskinerne, du kan roligt fortsætte der. 

Jep, jeg har ikke sagt at de ikke kan klare sig i søgemaskinerne, det jeg siger er at den ikke er helt oppe på det SEO niveau som man fx kan få andre løsninger op på. Der er intet ævl i det. Trådstarter spørger om en Dandomainshop er lige så god på SEO fronten som en hvilken som helst anden. Og det er den altså ikke, heller ikke med de opdateringer som de har lavet og som Thomas LÆNGE har sagt til dem at de bør rette. Der er stadig fejl og mangler i forhold til SEO.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også helt klart anbefale SEO-Tuning, og der er også en speciel guide til Dandomain :)

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kim,

Kan du nævne nogle af de fejl & mangler?

M  dfdf

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)