Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at kickstart min nye medarbejder

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Umut Ücler:

Kan han mon kode til Prestashop og Facebook?

Hej Umut

Hvis det kan kodes i PHP, så kan han sikkert - han klarede jo min test ganske godt i weekenden :)

Mads:

Med hans alder og umiddelbart manglende kode-undervisning er der måske nogen der holder tilbage i frygt af hvilket produkt de får. 

Hvad med at lade ham sætte sig ned og kode et login-system eller lign (bare noget der har med database-interaktion at gøre) og lade folk se koden. Så kan folk føle sig sikre - der er jo mange ting at tage højde for på dagens internet.

Hej Mads

Jeg gav ham en test her i weekenden, som han klarede ganske godt - han havde lidt småfejl, som jeg har korrigeret ham i hvordan han skal gøre det lidt anderledes.

Samtidig har han mig som mentor, der har 16-17 års programmeringserfaring - så kvaliteten skulle gerne være okay. Prisen er også sat lavere end de fleste programmører - fordi han skal i gang og folk skal jo gerne kunne sige at han kan sit kram :)

Fra Bagsværd
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 15:20

Ja, det er PHP men, så vidt jeg ved skal man kende lidt eller en del til Prestashop for at kunne udvikle et modul til det. Tror ikke det er nok "kun" at kunne kode PHP, ret mig endelig hvis jeg tager fejl.

Hvis du sender mig dit nr. kan jeg ringe til dig så vi kan få os en snak om tingene?

Driver www.ebakko.dk hvor vi sælger e cigaretter og tilbehør

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 01:16

Tom Frank Christensen:

Hej Mads

Jeg gav ham en test her i weekenden, som han klarede ganske godt - han havde lidt småfejl, som jeg har korrigeret ham i hvordan han skal gøre det lidt anderledes.

Samtidig har han mig som mentor, der har 16-17 års programmeringserfaring - så kvaliteten skulle gerne være okay. Prisen er også sat lavere end de fleste programmører - fordi han skal i gang og folk skal jo gerne kunne sige at han kan sit kram :)

Det var også mere ment som et forslag end en anklage. Det var mere for at vise folk at trods han alder og lign. at han rent faktisk ved hvad han laver. Dette kunne jo vises på den måde jeg nævnte.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)