Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Dyr fragt fra Taiwan

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
 UPS og TNT er absolut ikke i den billige ende hvis man ikke har en special pris aftale med dem! Min erfaring er at man faktisk får de bedte luftfragtpriser hos de store spillere på marked f.eks. DFDS transport. Få et tilbud på en konsolideret "all in" pris dør/dør. Vær opmærksom på at der sagtens kan være en rimelig stor prisforskel mellem to speditørere. Ligeledes vil prisen også kunne variere en del alt afhængig af hvilket luftfartsselskab speditøren vælger så bed dem komme med nogle forskellige muligheder.

Husk altid at få tilbudene skriftligt.

Ravn

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:13
Jeg har været i kontakt med modultransport og det har været en super oplevelse - de kan klart anbefales.

Mange tak til alle for jeres input, det har været guld værd!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 12:28
Hej

Selvom du har fået en super behandleng hos det omtalte firma vil det være en rigtgit god ide at lave et pris tjek hos nogle af de store danske speditøre f.eks. Dantransport. så får du ihvertfald bekræftet om priserne er nogen lunde fornuftige.

Ravn

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:14
Hej Folkjær,

Vi er et mindre distibutionsfirma so med fordel har benyttet os af Leman

Vi henter selv varer hjem fra Taiwan, og benytter den samme metode som du selv nævner med at tage nogle af varerne hjem med fly (den absolut dyreste måde, men der kan handles meget med prisen!!) og så resten med båd, hvor prisen ligger fra 3,4,5,6 kr. pr kg.

Held og lykke med det, og som en anden nævnte - tjek priserne så mange steder som muligt.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 15:32
Middelbart burde $400 kunne kunne klare opgaven hvis du køber EXW eller FOB og booker ved en dansk speditør... det er de "Usual Suspects" vi skal have fat i, Glem UPS og andre af samme skuffe med mindre det er hastegods:

www.primecargo.dk ( DK firma med egen organisation i Asien) 
www.dsv.com (gamle DFDS Transport)
www.leman.dk/

www.kn-portal.com/location.cfm?page=europe/Denmark (en af verdens største sø- og luftfragt speditører med egen organisation i hele verden)
www.schenker.dk  (en af verdens største sø- og luftfragt speditører med egen organisation i hele verden) 

www.geodiswilson.com/en/About_Us/Locations/ (en af verdens største sø- og luftfragt speditører med egen organisation i hele verden)

Prøv evt at lade dine Med-Aminoer vide hvad du kome frem til....

/Glenn

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Holbæk
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:34
Vi kan muligvis hjælpe. Vi har egne firmaer i Kina indenfor både shipping og tøj (vi importerer selv tøj fra Kina). Fortæl præcis hvad det er i skal have fragtet hjem og

vi skal prøve at give jer et godt tilbud.

mvh Rene Rohrberg - info2@Silverfox-design.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:46

Jeg kiggede fordi denne post da jeg selv stod og manglede at få transporet 5 kbm varer hjem fra Kina og kontaktede derefter et par af de nævnte firmaer samt en lokal virksomhed. Jeg kan også anbefale at kontakte modultransport, som udover at kunne tilbyde mig en god pris også er rigtigt nemme at snakke med selvom man ikke har erfaring med søtransport.

Morten

Ready for take-off? så besøg REJSE-TIPS

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)