Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Dyr fragt fra Taiwan

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores firma har købt en større mængde varer i Taiwan og fragten lyder på 1500 USD, hvilket er helt enormt (ca 15% af ordren). Er der nogle, som har erfaringer med at klare fragten på en billig måde eller andre erfaringer? Vi kan godt leve med at en del af ordren kommer hurtigt og med en langsommere levering.




Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er vægten og størrelsen på en typisk forsendelse?
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har kun fået en gang tidligere (er lige startet), så der er intet, der er typisk. Men jeg vil mene at denne forsendelse vil kunne være på en europa palle, som er 1,5 høj.
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv Modultransport, de er verdensmestre til det!
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv www.Modultransport.dk, de er verdensmestre til det!
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Du skiver 1500 USD for fragten men hvad dækker det dør/dør eller hvortil hvorfra ? Hvad for en type fragt er der  i det hele taget tale om ? Kurer service , alm. luftfragt, søfragt, eller er der specielle forhold såsom farligt gods, køl/frys osv. Ligeledes er en forudsætning for at vurdere om priser er rimeligt eller ej, er jo meget afhængig af vægt / volumen af godset.

 

Ravn

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg får varer fra udlandet, ex. Malaysia, betaler jeg 400 EURO for én euro palle, ca. 1,3m. høj.

EDIT: søfragt, 30 dages sejltid.

Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ravn. Det er dør til dør via luftfragt og der var indhentet tilbud fra UPS og TNT, der er ikke tale om noget på frost og varerne repræsenterer en værdi på cirka 70.000.

Jeg er også ude på at måske finde nogen andre fragtfirmaer, links til websites osv.. Jeg kigger lige forbi Modultransport - Indtil videre så tak for hjælpen til jer alle.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Når du taler med Modultransport så hils fra os, prøv at hive fat i Thomas.
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Super - mange tak. Jeg ringer til dem i morgen. Skal bare lige have detaljerne omkring pakkestørrelse først.
Side 1 ud af 2 (17 indlæg)