Jeg har et spændende projekt igang men mangler en partner, da det er for stort til én mand. Du skal være klar til at engagere dig. Du må gerne have b2b marketingserfaring eller have prøvet at lancere et projekt tidligere. Projektet er næsten teknisk klar til at gå live. Jeg mener produktet er klar til markedet på det rigtige tidspunkt mht teknologi og situationen på markedet med nedadgående salg for mange butikker og virksomheder. Projektbeskrivelse: Der er udviklet en App hvor små og store butikker/virksomheder kan markedsføre sig og dermed nå ud til de mange brugere på dette nye mobile medie. Det sker på iPhone og Android App, hvilke er de mest benyttede i DK. Butikken opretter selv tilbud online via eget kontrolpanel, hvor salget og kunderne nøje kan følges. Det er gratis at være med og på sigt betales der kun en mindre andel ved et gennemført salg. Det er et krav at de tilbud der uploades skal have en rabat på min 50% ift almindelig pris. Dermed gøres det attraktivt for kunderne at bruge denne app.
Kunden kan gratis på iPhone og Android App finde de gode tilbud når som helst eller endda tilmelde sig som fan af en bestemt butik og så modtage direkte push besked når nye tilbud udkommer fra denne butik. Når kunden vil benytte et godt tilbud købes en digital kupon på tilbuddet. Det koster kr 10,- og kuponen medbringes til butikken hvor denne fremvises og scannes. Tilbuddet betales direkte i butikken. Der er flere andre smarte funktioner i denne app, som både butikken og brugeren vil få nytte af. Kontakt mig hvis du er lun på ideen og vil høre mere. |
Mobil markedsføring på iPhone og Android App.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)