Tilpasninger, der er baseret på søgeaktiviteter uden logon, er deaktiveret.
Aktiver tilpasninger, der er baseret på søgeaktivitet.
Kan forkomme du er i område søgning flere der søger i dit område lige netop dig kan det forkomme det stiger der google er svær men der er tit en forståelige forklaring
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Nu er det aldrig en helt nem øvelse (alt er relativt), men det kan stadigvæk lade sig gøre. Det er selvfølgelig et spørgsmål om at prioterere sin tid, så du får mest muligt ud af den. Hvad der lige er den bedste strategi for dig, har du sikkert en bedre fornemmelse af, end hvad jeg har. Du har jo fingerne nede i det dagligt :-).
Fordelen ved det her, er at du skubber en konkurrenterne et tak længere ned. Derfor kan det være en god ide, hvis du har en underside der kun lige skal skubbes lidt i den rigtigt retning. Et af mine eksempler ser sådan her ud:
ja det er noget der rykker - det kan du godt være stolt af,
men jeg har hverken din tid eller energi, til at lægge alle de kræfter i projektet, så jeg må nøjes med mindre, eller købe mig til noget hjælp. Jeg bruger altid mest tid på at hjælpe andre, og så ligger mine egne ting, og lumrer indtil jeg ikke har andet at lave :/ Det er den der med skomagerens børn.....
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
ja det er noget der rykker - det kan du godt være stolt af,
men jeg har hverken din tid eller energi, til at lægge alle de kræfter i projektet, så jeg må nøjes med mindre, eller købe mig til noget hjælp. Jeg bruger altid mest tid på at hjælpe andre, og så ligger mine egne ting, og lumrer indtil jeg ikke har andet at lave :/ Det er den der med skomagerens børn.....
Jeg har skam prøvet hjælpe men må sige det kræver mere kræfter at forklare dem mit produkt og hvad jeg har lavet og de undersøgelserne de vil lave og det jeg forklare hvad lavet at inden det er færdig har det kostet mig mere end 5 timer men da jeg opdaget hvor tidskrævende forklare og det og jeg kunne selv bruge den kostbar tid selv på at formidle min side begyndte jeg selv mere fuldt ud .
Regn med plus med mindste 10.000 kr om måneden da der jo skal laves en del for at lave 300 under sider egen side og par 100 andre og aktive lige der og lige der man vil jo have verdens bedste side og man og der er altid en ny dag hvor man kan formidle sin side
Jeg har 110% fokus det skal lykkes min iværksættere drøm få et cvr nummer sæt det på siden lad dig leve af din iværksættere drøm lykken er drømme at det lykkes
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows