Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nytænkning med gamle ideer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på Amino,

Jeg står i en situation hvori, jeg er kommet frem til en fremragende ide (Hvis jeg selv skal sige det) Jeg ser mulighed for opblomstring og stor vækst hvis denne bliver ''importeret'' til Danmark. Det er egentlig ret simpelt, og jeg har opdaget at det er noget vi ikke, som sådan har herhjemme. En investering skal selvfølgelig til, men da jeg vil lave en del forarbejde selv, er det som sådan kun noget programmering & reklame der skal spyttes penge i.

Her er mit shoutout, til alle i kloge amino'er

1.) Hvordan griber jeg denne situation bedst an? Hvor finder jeg folk der kan sætte mit/vores projekt igang?

2.) Da ideen i sig selv er så simpel, syntes jeg egentlig ikke jeg vil røbe for meget overfor en potentiel investor, men må vel på et eller andet punk,t være nødsaget til selvfølgelig at åbne op. Hvordan står jeg bedst så min ide ikke bliver stjålet? 

3.) Måske et svar på spørgsmål nummer 2, men kan jeg få folk der hører om min ide, til at underskrive en erklæring hvori de underskriver en for for tavhedspligt, hvis ja, hvor får jeg fat i en sådan?

Håber på en masse svar

Venligst

J

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:48

For det første vil jeg sige, at du er nødt til at åbne op. Der må være folk i dit netværk, du har tillid til og kan sparre med og medmindre du kan klare det hele selv, er du nødt til at have en samarbejdspartner også. 

Du kan, hvis yderst nødvendigt, få underskrevet en hemmelighedsaftale (kan ikke lige huske det eksakte udtryk), men jeg anbefaler stadig, at du finder en god, loyal samarbejdspartner med hvem du kan gøre ideen til en realitet.

God vind

Thomas

Fra Aarhus
Tilmeldt 11. Sep 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:50

http://www.startvaekst.dk/aftale_hemmelig_1

En hemmeligholdelsesaftale hed det :-) Se nærmere via link

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:18

Hi J,

Please let me know if I can help you.

Here is what I do:

I help busy Iværksætter  turn their ideas into reality

If you don't have the time or skills needed, I provide them :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)