Hej Aminoer Jeg er ved og starte et smedefirma i Laholm i Sverige, og skal nu til og løse transportproblemet.. Vi kommer til og skulle leverer stansede/skåret emner, nogen er også bukkede hvor de kan komme til og fylde meget. Jeg håber på og kunne finde nogen, der alligevel kører tom hjem til DK, der kan tage et læs med hver uge til den danske fragtcentral.. ( ideen med at være startet op i Sverige er at vi har nogen mindre omkostninger, men kunden skal ikke kunne føle at de handler i et andet land, hvorfor vi selv sørger for transporten i Sverige, så det kun er den danske transportomkostning de skal tillægge vores attraktive priser..) Håber her er en med god ide´ eller kontakt til hvordan det kan gøres? Mvh Morten Olesen Steelmatic AB |
Ugentlig fragt fra Sverige til DK
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Du kunne også høre hos vognmandsfirmaet John Hansen der ligger i Kastrup, jeg ved de kører fast mellem Danmark og Sverige flere gange ugentligt. Vi har selv brugt dem et par gange og kan kun anbefale dem. Venlig hilsen Ania |
Hej Købmanden, En mulighed kunne også være Freje eller Mahe, de kører begge til bla. NETTO. Vh. Jan |
Hmm, linket virker ikke... |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)