|
Har der været problemer idag? Jeg har ik kunne logge ind på Amino, men har bare fået fejl meddelelsen hele dagen... |
Hej Morten
Ikke hvad jeg ved af.
Men det ser ud til du er kommet online nu eller?
De bedste hilsner
Martin
Debat
|
Har der været problemer idag? Jeg har ik kunne logge ind på Amino, men har bare fået fejl meddelelsen hele dagen... |
|
Hej Morten De bedste hilsner
|
|
Heller ikke her. Har virket fint hele dagen, og fedt at Amino virker på safari :) |
|
Ingen problemer her :) |
|
Jeg har ikke haft nogen problemer med at logge ind. Jeg går ikke ud fra at du lavede en traceroute, men den ville ellers have vist dig hvor problemet lå - oftest en DNS-server. |
|
Problemet var igår Søndag... Det hra virket fint idag, de par gange jeg har testet... |
|
Jeg oplevede det samme. Problemet var på selve forsiden, og kun når du var logget ind (har i øvrigt oplevet det en gang før). Hvis du ikke var logget ind kunne du godt se forsiden, uden at få en fejlmelding. Du kunne også godt læse/skrive i debatter, uden at få fejlmeldingen. |
|
Det samme som Casper - Har prøvet i både IE og Chrome på både Win7 og Vista. Problemet er tilsyneladende løst her til morgen, men havde problemet hele dagen igår. |
|
Jeg oplever nu også problemer med Amino. Det er ikke lige logind problemer, men indlæsnings problemer. Jeg kan nå ud og rydde op i køkkenet og hælde mig et glas cola op for at sætte mig tilbage til computeren og konstatere at den stadig ikke har indlæst siden. Det er desværre et generelt problem. |
|
Også her når jeg prøver at ligge svar så tar den lang tid og så ender det med "beklager" og admin ville kigge på det |