|
Jeg vil gerne igang med en wepshop så derfor kunne jeg godt bruge en grossister. vedr varer det må gerne værre parfume , hår til tøser , brudekjoler , eller til mænd noget til biler, jeg har hørt at kina skulle være et godt sted og hente sine varer fra ??
mvh per jensen ps håber at hører nogle gode svare skriv på infotjenpenge@gmail.com |
infotjenpenge:jeg har hørt at kina skulle være et godt sted og hente sine varer fra ??
Hej
Når man kommer med sådan en udtalse så må jeg trække lidt på smilebåndet.
I Kina kan du få det værste gang l... men man kan også få noget i rigtig høj kvalitet. Problemet er at når man får de varer der er af rigtig god kvalitet, så er der ikke så meget at spare, da de jo netop kører med top moderne udstyr, som de så skal afbetale, sammen med mennesker der uddannet til at betjene det.
Men det med Kina, og mange andre producenter, er at det er en jungel, at finde rundt i, og det bedste er at du finder nogle folk i de lande som du vil importerer fra, som du har tiltro til, og som der kan overvåge producenten.
Men ellers så er der masser af grossiter i DK, desvære er de fleste svære at finde på nettet, netop fordi at de har deres forhandler net. Og typsik så er deres sider ikke så søge optimeret som fx en webshop, så man skal faktisk langt ned på listen for at finde dem. Så der er ikke så meget andet end at lave en spand kaffe, og så bruge et par timer på det.
/Kenneth
ps. Jeg vil af princip ikke skrive til en gmail/hotmail. Også hvis det er kunder.
Bliv gratis medlem