For et par måneder siden oprettede jeg min egen side hvor jeg hver dag poster indlæg om gadgets, hardware, gear, elektronik og meget mere..
Jeg synes i skulle tage et kig på http://digiblognews.dk ! Det ville være super fedt hvis i ville oprette en bruger og kommentere på nogle af indlægende!
hvad betyder dette her = koncertoptagelser, akoncerte ? , hre ?
flere ord forstod jeg ikke , vis der ikke er tast fejl , er det en god ide at lave en wiki ordbog på siden der forklare hver ord mange ikke forstår lige som her på amino.dk
hvad er jeres passion for siden der står ikke meget på siden om jer ?
lav en lang sigende titlen omkring hvad den omhandler den titlen som google viser udnyt gerne alle 67 tegn som google viser
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg kan ikke se hvad formålet med at have en bruger funktion er på siden, er det ikke bare en gadget blog du driver, eller er der en dybere tanke bag denne funktion?
Og så begynder siden at hakke når man scroller og når ned til din footer med dit sponsor banner, det er simpelthen for grafisk tungt.
Derudover ville det klart være flottest hvis du kunne få dine bokse med dine indlæg til at være lige store allesammen, det ville efter min menig give en bedre harmoni på din blog.
God vind!
Med venlig hilsen John Bakken
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Enten er din side på ingen måde klar til at blive offentliggjort, eller også er du ved at opbygge den forfra. Jeg har i hvert fald ikke lyst til at kommentere på den lige pt., men send mig gerne en PM, når den er klar. Jeg kan vha. andres kommentarer læse mig frem til, at jeg vidst er lidt sent på den, og siden muligvis er under ombygning el. lign.