Hej folkens. Nogle gange går jeg og håber på at nogle af mine kunder vil give mig et klap på skulderen og sige tak for indsatsen, så faldt jeg over tanken om hvornår jeg selv sidst har rost en der har leveret noget arbejde til mig. Så jeg vil gerne rose/takke min webdesigner/tekstforfatter Thomas Skipper som har leveret en kæmpe indsats for at få min nye hjemmeside ( www.indtil.nu ) klar til idag, hvor jeg skal til AminoTastic så den var klar til at blive vist frem :) Så er der nogle der står og mangler hjælp til et hjemmeside projekt, så vil jeg meget gerne anbefalde ham. Håber der er andre der vil bruge denne tråd til at give nogle positive wipes, til andre der har hjulpet dem. Håber alle får en god weekend og til dem der kommer til frederiksberg i aften SES
M.v.h Tim
|
Nu er det ik for at lyde negativ, for det er slet ik meningen, men ros mm burde være noget naturligt, som alle gjorde i deres hverdag, og ik kun på opfordring fra andre...
For så bliver det sådan noget halv kunstigt og underligt noget, og slet ik den naturlige ros, som måske var hensigten...