Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkelige oprettede kunder i min webshop?! oplever i det samme?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner..

Her den sidste tid, får jeg "nye" kunder som blot bliver oprettet. For det meste kommer de fra "Atlanta" og "Newyork" Og skriver Blandt andet AT/T, Microsoft og Apple som deres firma.

Jeg sælger kun til DK, men det virker bare mystisk at disse "kunder" opretter sig? For de kan ikke købe noget og de henvender sig ikke til mig.

Oplever nogle her det samme? Og hvad skal jeg gøre ved det, hvis det forsætter?

Med Venlig Hilsen
Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:52

Tror blot du har haft en spambot på besøg, som bare udfylder alle de formularer de kan komme i nærheden af... Jeg har studiejob hos en statslig styrelse og vi oplever ofte at en spambot kigger forbi og sender 200-300 beskeder fra de kontakt formularer på siden.

Og ja, jeg har sagt de skal sætte mere sikkerhed på, men der er desværre ingen der lytter

Anyways... prøv at lav noget spam sikkerhed, et sprøgsmål der skal svares på eller ligende, så undgår du måske underlige kunder..:D

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:20
Tak for dit svar.

Det virker bare underligt, at det er spam bots. Får stadig flere af de kunder, men allesammen udfylder Tlf nr, mail adresse, firma, navn og adresse. Men ja, det kan de spam bots vel også .. Troede bare ikke at de også kunne acceptere brugerbetingelser osv.

Det virker meget mystisk, men hvis det fortsætter, bliver jeg nød til at få sat noget på, for det er ret belastende.

De fleste af dem benytter adresse "The Five Street Newyork"

/ Martin
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:05
Ja spam bots er mere intelligente end man tror, og mange er faktisk svære at gardere sig imod! Men held og lykke med det....

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)