Må man godt være stolt :-)
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Hej, Lagerhotel .
Det gør mig glad, når jeg hører om andre firmaers succes. Selve medarbejdermoralen er virkelig noget der spiller en stor rolle! Det kan selv en døv høne læse :-) Held og lykke fremover, og tillykke med successen. Det lyder godt! :-)
De bedste hilsener, Sebastian Stoll.Hjemmeside - blog .
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Kim
Skrevet
09-09-2011 kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa
STOOOOORT tillykke herfra, dejligt med nogle solstråle historier....stik ham en ekstra fredags bajer, det fortjener han sgu !!
Best regards
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Må man godt være stolt :-)
Du må være rigtig stolt, det er rigtigt fedt i har et godt engagement i jeres elev
Det giver også ham et spark bagi når han har baglandet i orden
Dejligt stadig er nogle der bakker sit personale 100 % op
tilykke med ham
Svar
Tilmeldt 10. May 08
Lagerhotel
Skrevet
09-09-2011 kl. 21:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Alle sammen
Tusind tak for alle de pæne ord. Kan læse mellem linierne på alle at vi er enige om at vores medarbejdere er vores vigtigste resource :-)
Endnu engang tak til jer alle :-)
Svar
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Fedt at se at nogle værdsætter deres medarbejdere, tro mig, det er der mange der ikke gør!
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 3. Sep 09
Jonas Mersholm
Skrevet
09-09-2011 kl. 21:58
Svar
Der må man da være meget stolt! Lige sådan en medarbejder jeg ville give en lille gave :)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
10-09-2011 kl. 08:44
Svar
Dejligt at høre at I er så engagerede i hinanden på jeres lager. Den slags engangement skaber inspiration, glæde og lyst til at være til stede 100 %. Det må være en dejlig arbejdsplads.
Svar
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Selvfølgelig må du være stolt. Det bør man ikke være for stolt til :-) Dejligt med lidt solskin fra dig til os alle.
Svar