Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg reklamere for mit produkt?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej ikke helt rigtigt Mark, ringer du til en virksomhed må du godt tilbude dem et produkt, det er der ikke noget ulovligt i. De kan bare sige pænt nej tak.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:52

IværksætterGen:
Nej ikke helt rigtigt Mark, ringer du til en virksomhed må du godt tilbude dem et produkt, det er der ikke noget ulovligt i. De kan bare sige pænt nej tak.

http://cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=59

"Oplysninger om reklamebeskyttede virksomheder må ikke bruges til reklamehenvendelser"

Er vi enige nu?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:15

Vi har hele tiden været enige. Men hvis du lige læser hvad jeg skriver, så behøves han ikke og sidde og tjekke alle firmaers CVR nummer for at se om han må kontakte dem, som sagt kan de bare sige pænt nej tak.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:08

Hver aktive over alt og hav en passion at du vil videre formidle din viden for dit produkt er bedste

nyheds links bt.dk ekstrabladet , mv

amino.dk bare super skriv løs her med din viden

social aktiv 

rss feed steder 

indhold video på side , billeder mv.

hver aktive over alt

få video på siden

få mere tekst , mere interne link struktur på siden

hav en passion i at videre formidle viden og stop aldrig 

Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesidenhttp://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Vi har hele tiden været enige. Men hvis du lige læser hvad jeg skriver, så behøves han ikke og sidde og tjekke alle firmaers CVR nummer for at se om han må kontakte dem, som sagt kan de bare sige pænt nej tak.

vis han ikke tjekker overtræder han markedsførings loven , for de har ikke for sjovt lade sig registret som reklame beskyttet men fordi de er godt  trætte af telefon sælger ringer rundt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

IværksætterGen:

Hvad er det for en holdning at have? Der er jo nok en grund til at de har valgt at blive reklamebeskyttet.

Iøvrigt kan virksomheder der modtager reklameopkald, melde det til forbruger ombudsmanden. Da det er en overtrædelse af markedsføringloven, som høre under FOM.

Så nej, du kan ikke bare ringe med "undskyldningen - de kan jo bare sige nej tak" for det har de allerede gjort, med en reklamebeskyttelse!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)