Hej alle aminoer!! Jeg har indhentet tilbud til min webshop på nedenstående produkter, men jeg har ingen anelse om de priser jeg har fået rent faktisk er konkurrencedygtige eller ej. Tilbudet består af modulerne og support og derudover abonnement på månedlig basis på begge moduler... Håber i kan komme med en indikation på i hvilket leje priserne skal ligge. Har selvfølgelig fået den gode rabat... Men når man ikke er klar over at hvad priserne generelt ligger på, er det svært at finde ud af om det rent faktisk er et godt tilbud.. Det drejer sig om flg: DIBS internet Premium med API parametre: DIBS abonnementsmodul: På forhånd tak for hjælpen! Mvh jn7120 |
Hej jn7120.
Betalingsløsninger er en jungle.
Prisstrukturer og rabatordninger er voldsomt komplekse og holdes tæt til kroppen, både af dem, der udbyder betalingsløsninger og dem, som køber.
Har du (rigtig) mange transaktioner, så kan du få store rabatter - også hos leverandører, hvor du måske ikke lige forventede det.
Jeg erfaringer med DIBS fra tidligere og deres løsning og support var blandt de bedste i branchen. Men priserne var også fulgt godt med opad.
Du får nok ikke nogen til at fortælle om hvad de evt. har fået af rabatter her, så mit bedste bud er, at du indhenter et kontroltilbud fra en anden betalingsgateway, og så vælger den samlede pakke, som giver mest mening rent økonomisk og ift. din nattesøvn.
Mvh Troels.