Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søge effekt ved domæne alias?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg tænkte om der var nogen som helst søge mæssig effekt ved brug af domænealias?

eksempel:

Jeg har en dyre forrektening der hedder www.hund.dk

når man søger på "hund" på google vil jeg naturligvis blive rangeret ok højt pga domæne navnet.

hvis jeg så laver et domænealias der gøre at mit andet domæne (www.kat.dk) peger på de mapper der ligger på hund.dk men hvor der stadig står kat.dk oppe i adresse linien.

Vil google så også sætte mig højere i søgningen på søge ordet "kat" eller er google hammeligeglad op læser kun på de mapper der henvises til ( dem der ligger på hund.dk)??

"Der er mange andre parametre at tage højde for det ved jeg men dette er et meget forenklet eksempel :-) "

På forhånd tak

mvh

Martin

Hvorfor drømme hvis man kan realisere

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 20:03
Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 20:10

tak for svaret :-)

Jeg kan godt se hvad du mener.. og at problemet er stort hvis man har ex 100 domæne alias´er.

Men hvis der henvises til den samme IP adresse men bar e med forskelligt DNS navn så er der vel intet problem eller ? :-)

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 20:19

Hvis du har det samme indlæg tilgængeligt på to forskellige URL'er, fx: www.domæne.dk/indlæg og domæne.dk/indlæg, er der tale om DC.

Så selv med samme IP-adresse, kommer det stadig ikke til at fungere.

Hvis du har hundrede domæner du kan benytte dig af, vil jeg foreslå i første omgang at lade dem 301 redirect'e til hovedsitet.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 20:24

hej igen.

problemet er ikke så meget at få dem til at pege det samme sted hen.. det jeg ønsker er at kunne udnytte søgeværdien i de domæner :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Martin Madsen:
problemet er ikke så meget at få dem til at pege det samme sted hen.. det jeg ønsker er at kunne udnytte søgeværdien i de domæner :-)

For at være sikker på at undgå DC kan du vel bruge dine domæner til at lave landingpages optimeret til dit søgeord?

MVH

Thomas

Fra Århus
Tilmeldt 21. Sep 07
Skrevet kl. 21:19

dvs lave en side med nge meta tages som så redirecter efter 1 sec eller hvad mener du?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)