Da jeg ikke selv kan lave hjemmesider, vil jeg høre om der er mulighed for at få lavet ét cms system som jeg kan bruge til alle mine affiliate sider som jeg skal have lavet?
Der skal selvfølgelig være mulighed for at jeg kan lave om på farverne, og justere lidt hist og her, så jeg kan tilpasse siden til mit produkt, men er det muligt uden programmering?
Wordpress som Martin siger :-) - Dog skal du nok have basal viden i css hvis du vil ændre på faverne, og nok også html..
- Wordpress kræver dog ikke at du kan programmere, kun hvis du skal ændre i themet, ellers vil jeg anbefale dig at du får dig Artisteer, prøv at se en video om det her: &feature=related">&feature=related :-)
Jeg bruger selv Artisteer engang i mellem, min blog e-sorensen.dk og laanepengeguiden.dk er lavet i artisteer, og der kan du også lave Wordpress themes.
- Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg sidder lige og leger med prøveversionen af Artisteer. Kan det passe at man ikke kan importere wordpress temaer? Man kan sagtens eksporter men ikke omvendt?
Jeg sidder lige og leger med prøveversionen af Artisteer. Kan det passe at man ikke kan importere wordpress temaer? Man kan sagtens eksporter men ikke omvendt?
Du kan ikke importere et allerede færdigt Wordpress theme, hvis du vil ændre i et wordpress theme så skal du gøre det manuelt... F.eks med dreamweaver..