Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ét cms system til mange affiliate sider.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg ikke selv kan lave hjemmesider, vil jeg høre om der er mulighed for at få lavet ét cms system som jeg kan bruge til alle mine affiliate sider som jeg skal have lavet?

Der skal selvfølgelig være mulighed for at jeg kan lave om på farverne, og justere lidt hist og her, så jeg kan tilpasse siden til mit produkt, men er det muligt uden programmering?

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det du leder efter, er netværksfunktionen i WordPress. Jeg har tidligere skrevet et blogindlæg om denne funktion i WordPress. Det kan du læse her:

http://wpudvikler.dk/2011/07/25/det-du-skal-vide-om-wordpress-multisite/

Basalt set, betyder det at du kan oprette flere sider under samme installation. Du behøver dermed kun at opdatere én installation, og ét webhotel.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 17:07

Wordpress som Martin siger :-) - Dog skal du nok have basal viden i css hvis du vil ændre på faverne, og nok også html..

- Wordpress kræver dog ikke at du kan programmere, kun hvis du skal ændre i themet, ellers vil jeg anbefale dig at du får dig Artisteer, prøv at se en video om det her: &feature=related">

&feature=related :-)

Jeg bruger selv Artisteer engang i mellem, min blog e-sorensen.dk og laanepengeguiden.dk er lavet i artisteer, og der kan du også lave Wordpress themes.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07

Hvis vi tager wordpress som eksempel. Kan det lade sig gøre at implementere et script som selv opdatere priserne på produkterne?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:15

Ja du kan tilføje alt det du vil...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25

Martin van de Belt:

Det du leder efter, er netværksfunktionen i WordPress. Jeg har tidligere skrevet et blogindlæg om denne funktion i WordPress. Det kan du læse her:

http://wpudvikler.dk/2011/07/25/det-du-skal-vide-om-wordpress-multisite/

Basalt set, betyder det at du kan oprette flere sider under samme installation. Du behøver dermed kun at opdatere én installation, og ét webhotel.

Det bliver for tidskrævende for mig at sætte mig ind i alt dette. Men det er en genial løsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:26

IværksætterGen:
Ja du kan tilføje alt det du vil...

Det lyder fint.. :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:38

Emil:

Jeg sidder lige og leger med prøveversionen af Artisteer. Kan det passe at man ikke kan importere wordpress temaer? Man kan sagtens eksporter men ikke omvendt?

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:55

Henrik B.S.:

Emil:

Jeg sidder lige og leger med prøveversionen af Artisteer. Kan det passe at man ikke kan importere wordpress temaer? Man kan sagtens eksporter men ikke omvendt?

Du kan ikke importere et allerede færdigt Wordpress theme, hvis du vil ændre i et wordpress theme så skal du gøre det manuelt... F.eks med dreamweaver..

Men Artisteer er et dejligt program til at være lidt kreativ.. Evt. tag en sample ind her: http://www.artisteer.com/?p=free_website_templates

- Men tro mig når det først er kabt så kan man meget mere :-)

- Emil

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05

Det var en skam at man ikke kan ændre i et færdigt theme... Det ville spare mig noget arbejde :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)