Hej Jeg har været selvstændig siden 1.5. og er kommet ok i gang, men boligmarkedet er jo noget dødt. Derfor ønsker jeg ikke være så afhængig af mit lokalområde. I dag foregår 95% af al rådgivning, købsaftaleudarbejdelse, tinglysning m.v. online via email og internet. Jeg har derfor brugt meget tid på at få en god hjemmeside, en facebook side og er nu også startet som blogger. Da jeg imidlertid aldrig før at bevæget mig i disse medier med salg for øje vil jeg gerne have en masse fif, input og tilbagemeldinger og gode ideer til tiltag, som jeg kunne iværksætte for at få mere fokus på mine sider. Jeg synes selv, at det er til at "brække" sig over, hvis der er alt for meget salgsgas på siderne. Så springer jeg dem over. Men er det generelt eller mig, der er "sær". Kom meget gerne med jeres input. www.lindholmbolig.dk - facebook: lindholm boligrådgivning - http://lindholmboligraadgivning.blogspot.com Takker på forhånd og håber på I gider bruge 5 minutter på mig for it nørd det bliver jeg aldrig. Jeg kan kun til husbehov og vil derfor være så taknemmelig for hjælp "udefra".
Linda Lindholm amino plus medlem
|
God rådgivning behøver ikke være dyr! input tll blogspot og facebook m.v.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)