Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med Arbitrage Sports betting

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens


Hvad er jeres erfaringer med Arbitrage Sportsbetting, i forhold til at være en metode til at tjene penge online?


Har ikke selv direkte siddet og gjort det, men jeg bruger en udbyder af det, og mine erfaringer indtil videre er at mine investeringer fordobles inden for 30 - 45 dage...


Jeg har en blog, og vil da gerne have jeres tanker og tilbagemeldinger i forhold til lige netop det område - Der kan læses mere på http://www.invester.tk


Håber på konstruktivt feed back, samt i gang med en ny blog der omhandler et projekt jeg er med i, som giver et afkast på 2% om dagen i 75 dage, hvor firmaet har været online de sidste 3år og stadig udbetaler til tiden


Fra N/A
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem det... Har selv været i branchen i flere år og det der kan ikke lade sig gøre på sigt. Jeg har været ude for flere gange at bookmakeren har annulleret mit bet, fordi det var sat "fejlagtigt" op. Så hvis udfaldet af kampen bliver det annulleret bet, så taber du en profit der svarer til at du skal vinde på de næste 50 kampe. Desuden er der stort set grænser for hvor meget du kan bette hos alle bookmakers. Så tro mig, det kan ikke lade sig gøre. Og ligefrem sætte en forretning op som gambler med folks penge på så usikkert et grundlag, det ville jeg ikke turde.

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt forstå hvad du mener - men nu har jeg været medlem i 2½måned - og har hver gang fået mine udbetalinger til tiden - men det er selvfølgelig ikke uden risiko at investere, men jeg tror på at Arbitrage sportsbetting er noget mere sikkert pt. end f.eks. Forex :)

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har arbejdet med sportsbetting/surebets som professionelt investeringsstrategi i 4-5 år, og udfordringerne var i slutfasen bookmakere der reducerede muligt indskud, svindel i sportsverden og stadig stigende gebyrer hos Betfair, der reelt ødelagde mulighederne.

Det er meget svært, men ikke umuligt at tjene på sportsarbitrage, men money management betyder ALT og 2% dag ud og dag ind, har jeg aldrig set nogen steder. Det er mere 3 skridt frem og 2 tilbage, nogle gange 4 tilbage, men en dygtig trader kan ved ihærdighed skabe gode afkast henover tid.

 

MVM

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Undskyld at jeg betvivler dine motiver, men hvad er vigtigst for dig hvor du er nu:

At modtage "konstruktiv feedback" eller at få nogle downlinks i din pyramide?

Konceptet er set før... jeg mener det var en betbrain partner eller betbrain selv der havde et lignende system med ligeså skøre løfter om kapitalforretning... det hele endte med at de påstod paypal havde frosset deres midler, - og det gik der nogle måneder med - hvis jeg ikke husker galt var det tid nok til at bagmændene kunne stikke af med alle pengene. Jeg havde en kunde i min forretning som spurgte om jeg ville med - han selv havde investeret 100.000 - jeg er glad for at jeg takkede pænt nej... da pengene blev frosset og sidenhen var han meget stille.

Sports arbitrage er muligt - og sjovt, - men det er noget af  en jungle:

  • Bookmakerne har forskellige regler for hvordan et bets udfald på samme kamp settles - det kan være meget svært at gennemskue.
  • Bookmakerne har typisk limit på bets der i meget høj grad forringer dine arbitrage-muligheder.
  • Bookmakerne skal ofte manuelt godkende dine bets, - og når du har spottet dig et surebet er det muligt at du kun kan få den igennem hos den ene bookmaker.

En kammerat og jeg selv havde en fælles pulje på 250.000kr vi surebettede med (fordelt på ca. 30 bookies), - og vi kunne lave et par hundrede kroner om dagen - men det tog godt nok nogle timer ! Den eneste trøst, taget den lave timeløn i betragtning, som er blevet lavere siden, var at det var sjovt.

Du kan ikke få fordoblet dine investeringer på 30-45 dage, hvis du er i tvivl, så spørg din bankrådgiver eller din revisor - eller dine forældre :-)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op Spuffe,  Det er vist det man kalder op af bakke. Det lige før banken giver dig flere penge i renter hvis du sætter dem ind på en almindelig lønkonto Confused

Men held og lykke med det :-)

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev herinde for at høre folks erfaringer - Det er ikke nemt med sports arbitrage, og det erkender jeg blankt - Som nævnt skal det i sidste ende gøres op med tid kontra afkast og ja, det hænger måske ikke sammen men det er da lidt sjovt

Jeg har ikke gjort det for at få "kunder" i pyramiden, hvilket også er grunden til at jeg ikke har linket til mit andet projekt.

 

Men jeg takker mange gange for svar og tanker omkring Sports Arbitrage

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det største problem overhovedet indenfor surebetting er at bookmakerne sætter limits så langt ned på størrelsen af bets at det ikke kan betale sig at surebette.

Umiddelbart ret urimeligt at man gerne vil have folk i forretningen der taber penge, men er der en der slår bookmakeren, så så kan han kun bette 20,- eller 50,- pr kamp. og man på den måde forskelsbehandler kunderne.

Tilmeldt 11. Feb 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Der står nogle gode pointer om odds arbitrage herinde spilstrategi.dk/odds-arbitrage
Odds arbitrage kan vidst relativt hurtigt betale sig, men du får ikke så vildt et ROI (return on investment) fordi bookmakerne er meget konkurrenceprægede
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)