Vi søger en samarbejdspartner til at stå for en meget simpel opgave.
Vores firma vil i fremtiden blive administreret fra udlandet hvilket betyder at alle ansatte (kun 2) også flytter til udlandet. Derfor søger vi en person i DK som ganske enkelt kan stå for udsendelse af breve til vores danske kunder. Opgaven består altså i, at modtage en mail, printe den ud, putte den ned i en kuvert og sende den med posten...
Er der nogen som ved om der evt. findes nogle "Administrationskontorer" som gør sig i disse ting? Firmaet er et ApS så det kunne være belejligt hvis vi også kunne have firmaadresse der...
Hej jeg er selvstændig med 5 ansatte det kunne godt være noget for os med at udskrive og sende breve. da jeg mangler lidt i mit firma for at dække alle ind Mvh. Peter Lassen
hvis ikke du har fundet et firma til opgaven, stiller jeg gerne min ekspertise til rådighed. har været kontoransat gennem flere år, og kan nemt varetage opgaven, samt evt. også ta mig af en tlf. ordning for jer i danmark. :) Jeg kan kontaktes pr. mail: info@body-repair.dk