Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan lægger jeg en annonce ind på min wordpressblog?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja kort og godt - Hvordan lægger jeg en annonce ind på min wordpressblog?

Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:42

Hej Nikoline.

Hvilken hjemmeside og hvilken type annonce er der tale om?

En del WordPress temaer har indbyggede "Widgets", som gør det relativt simpelt at lægge eksempelvis AdSense bannere ind på siden.

Men vi er lige nødt til at have lidt flere informationer fra dig, før vi kan hjælpe.

Mvh Troels.

Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:46

Det er denne  her hjemmeside det drejersig om www.trændinhest.dk - jeg er blevet foreslået at lægge nogle affiliateannoncer på siden - men  er helt blank overfor hvordan man  gør.

Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:57

Hvis du er helt blank, så vil jeg nok foreslå dig at starte med Google AdSense snarere end affiliate annoncer.

Det er simpelt at gå til - og eftersom Google afregner dig pr. klik (og ikke først pr. salg), så er der normalt lidt kortere vej til succesoplevelser hos AdSense.

Som et eksempel på et riderelateret website, der bruger AdSense kan fx. nævnes www.ridehjelm.dk.

Når Google har godkendt din tilmelding til AdSense, så kan du hente et lille stykke AdSense kode, som skal lægges ind i en widget i dit WordPress tema.

På sigt kan det dog være en god idé at bruge affliate annoncer også. Hvis du kan finde et program, som matcher din målgruppe, så kan du typisk tjene flere penge på affiliate end på AdSense.

Mvh Troels.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:21
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)