http://www.surftown.dk/?docid=62c4483f-b8fe-4435-a972-c3d823762ab7 |
domaindirect.dk - GAAaaab!
Jeg har med stor interesse fulgt med i denne debat, som er opstået på baggrund af vores tilbud på 1.000 MB gratis serverplads til iværksættere. I DomainDirect.dk har vi en klar målsætning om, at differentiere os på hostingmarkedet. Oplevelsen hos os skal være, at et webhotel ikke behøver at være dyrt for at være godt, og man skal altid føle sig godt behandlet i vores Kundeservice. Vi bestræber os altid på at blive en endnu bedre hostingleverandør, og vi er åbne over for ris og ros. Derfor vil jeg gerne sige jer tak for jeres mange kommentarer herinde! – Dem tager vi med os i DomainDirect.dk. |
Systemet er ikke vildt intuitivt, men supporten er godt nok hurtig :) ... det tog noget tid, at finde ud af hvordan man får koblet et eksisterende domæne til det webhotel man har. Derefter kunne jeg intet steds finde et link til kontrolpanelet, det er nu lige lykkedes. Så er næste opgave at finde ud af hvordan mine oplysninger skaffer mig adgang, eller om jeg helt mangler at få en eller anden mail. |
Tak for din feedback :-) Vi vil hurtigst muligt forbedre brugervenligheden på de punkter som du beskriver her. God fornøjelse med dit nye webhotel! |
/ Mike |
|
|